چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

بهترین ماشین ریش تراش فیلیپس

بهترین ماشین ریش تراش فیلیپس

 

همانطور که می دانید شرکت فیلیپس یکی از معروف ترین برند های تولید لوازم برقی در جهان بوده که در کشور هلند فعالیت می کند. برند فیلیپس تمامی محصولات خود را با نهایت دقت و ظرافت طراحی و تولید کرده است؛ یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت ریش تراش بوده، که در انواع طرح ها و مدل های مختلف طراحی شده است. ریش تراش یا ماشین اصلاح های برند فیلیپس در دنیا بسیار معروف هستد که در ادامه چند تا از معروف ترین و با کیفیت ترین ریش تراش های فیلیپس را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- ریش تراش فیلیپس S5588/38

 

ریش تراش فیلیپس S5588/38 یکی از ماشین های اصلاح باکیفیت و مرغوب کمپانی فیلیپس بوده که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است، از این دستگاه می توانید به صورت خشک و تر و یا با استفاده از فوم و ژل استفاده نمایید، همچنین مخزن مو این دستگاه را می توانید با فشار دادن یک دکمه باز کرده و زیر شیر آب شست و شو دهید.

 

ریش تراش فیلیپس سری 5000 به صورت کاملاً انعطاف پذیر ساخته شده است و در موقع اصلاح کردن به درستی بر روی قسمت های پوست حرکت می کند. جنس بدنه ی این ریش تراش فیلیپس مدل S5588/38 زیبا و با کیفیت از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در مقابل هر ضربه ای مستحکم بوده و آسیبی نمی بیند. با وجود استحکام بالا، وزن این محصول بسیار مناسب است و به آسانی می توانید آن را همراه خود حمل کنید و حتی ساعت ها به راحتی از آن استفاده کنید و احساس خستگی نکنید، این محصول دارای قابلیت ضد آب بوده و می توانید به راحتی آن را در زیر دوش آب استفاده کنید.

2- ریش تراش فیلیپس مدل QP2520

https://0rz.tw/Vrpag

ریش تراش فیلیپس QP2520 یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و پر طرفدار برند فیلیپس می باشد، این دستگاه دارای طراحی بسیار خاص و شیکی بوده که در بین آقایان طرفداران زیادی دارد؛ چرا که دارای طراحی کاملا ارگونومیک و زیبایی بوده و خیلی شیک و منحصر به فرد ساخته شده است.

 

جنس بدنه ی ریش تراش فیلیپس مدل QP2520 از پلاستیک بسیار مقاوم ساخته شده است، که در مقابل هر نوع ضربه، فشار، خط و خش و … بسار با دوام خواهد بود. بدنه پلاستیکی این محصول در عین اینکه دارای مقاومت زیادی بوده، دارای وزن خیلی کم و قابل حملی نیز می باشد که به راحتی می توانید به همراه خود این محصول را حمل کنید.

 

تکنولوژی اصلاح ریش تراش فیلیپس به صورت برش فویلی بوده و اصلاحی کاملا منظم و دقیق را برای شما انجام خواهد داد. این دستگاه ریش تراش فیلیپس مدل QP2520 امکان استفاده به شکل خشک و مرطوب را برای شما فراهم کرده است، به طوری که شما این امکان را دارید که از این دستگاه هم به شکل خشک و هم بدون کف استفاده کنید.

3- ماشین ریش تراش فیلیپس مدل SP9860

 

اگر به دنبال ماشین ریش تراش پر قدرت هستید، ریش تراش فیلیپس مدل SP9860 سری 9000 بهترین انتخاب برای شما است. این محصول طوری ساخته شده است که می توانید به راحتی بعد از اصلاح، سری ها و بدنه دستگاه را شستشو دهید.

 

ریش تراش فیلیپس مدل SP۹۸۶۰ دارای تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ بوده، که به راحتی خراب نمی شوند. همچنین ریش تراش فیلیپس به گونه ای طراحی شده است که بعد از 20 دقیقه شارژ شدن 60 دقیقه می توانید به صورت مدوام از آن استفاده کنید.

 

از جمله قابلیت های ویژه این دستگاه می توان به فناوری nanoTech تیغه ها اشاره کرد که باعث می شود تیغه ها دوام بیشتری داشته و بسیار تیز و قوی عمل کنند. تکنولوژی دیگر این دستگاه، superb skincomfort نام دارد که همان رنگدانه های فلزی کار رفته در حلقه های دور شبکه است.

 

این تکنولوژی باعث کم شدن اصطحکاک دستگاه با صورت شما می شود. تکنولوژی Contourdetect نیز برای ریش تراش فیلیپس SP9860 در نظر گرفته شده که باعث میشود سری دستگاه در تمامی جهات حرکت کرده و حتی موهای ضخیم در نقاط انحنا دار مانند چانه و گردن را نیز کوتاه کند.

 

https://forum.carergateway.gov.au/s/profile/005Oa000000TqHlIAK

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/JulieGiles1

https://lwccareers.lindsey.edu/employers/4a380460-2faf-421a-9c91-ad4f920c891e/dashboard

http://bazar.5zszv.edu.sk/user/profile/2108987

https://jobs.ict-edu.uk/user/juliegiles1/

https://harvard.ltd.education/user/juliegiles1/

https://grupoperuinnova.edu.pe/members/juliegiles1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=Main&screenType=change

https://pandora.nla.gov.au/external.html?link=https://chiyab.ir/

https://www.pubpub.org/user/julie-giles

https://ucc.ltd.education/user/juliegiles1/

https://ict-edu.uk/user/juliegiles1/

مهم ترین مشکلات دوران بلوغ دختران {جسمی و روحی}

 



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

مهم ترین مشکلات دوران بلوغ دختران {جسمی و روحی}

خدمات تیم مشاوره کنکور نوتروفیل

نوتروفیل یک جزء اصلی از گلبول های سفید بدن هست که وظیفه داره تا اجسام بیگانه رو داخل بدن ازبین  ببره و باعث کمک به بهبود عملکرد طبیعی بدن بشه


موسسه مشاوره کنکور نوتروفیل از سال ۱۳۸۴ با هدف کمک به دانش آموزان برای غلبه بر موانعی ( در نقش اجسام بیگانه )‌که در سال کنکور یا سال های قبلش برای دانش آموزان بوجود میاد تاسیس شده و هم اکنون بیش از ۳۰۰ مشاور که همگی جزو رتبه برتر های کنکور های ریاضی ، تجربی و انسانی سال های گذشته هستند جزو خانواده بزرگ نوتروفیل محسوب میشن.

 

 

خدمات تیم مشاوره کنکور نوتروفیل

 

حتی افرادی که هیچ تجربه و دانش خاصی  در زمینه کنکور ندارند باز هم به این قضیه واقف هستند که کنکور یک رقابت تمام عیار است .

تغییراتی که در سال های قبل بر کنکور اعمال شده است در عمل نتنها استرس‌ دانش آموزان و رقابت کنکور را کم نکرده است که بالعکس آن ها را بیشتر نیز کرده است .

در گذشته استرس‌ و رقابت فقط مربوط به روز کنکور بود اما هم اکنون استرس‌ یک نوبت کنکور بیشتر( کنکور اردیبهشت ماه ) و چندین امتحان نهایی نیز به آن ها اضافه شده است .

در چنین شرایط پرچالشی قطعا وجود یک مشاور که خود قبلا با موفقیت تمام این مراحل را گذرانده است برای انتقال تجربیات ضروری به نظر می رسد .

برخلاف باور یک عده از جامعه مشاوره کنکور نه دور ریختن پول بلکه یک سرمایه گزاری بلند مدت است ، چرا که با موفقیت در کنکور دست‌آورد شما  با هیچ مبلغی قابل مقایسه نیست .

در اینجا به چند مورد از خدمات تیم مشاوره کنکور نوتروفیل اشاره میشود.

 

ارائه برنامه ریزی درسی متناسب با شرایط شخصی شما

در بین خود یا دوستانتان  در سال کنکور وقتی که حجم درس ها و امتحان ها افزایش پیدا می‌کند قطعا این سوال زیاد برای شما پیش می آید که دقیقا چه چیزی بخوانیم ؟ درس های دوازدهم ؟ دهم یا یازدهم ؟

حالا برای امتحان نهایی بخوانیم یا کنکور ؟ چطور بین درس های مختلف تعادل برقرار کنیم ؟ چطور خودمان را به بودجه بندی آزمون ها برسانیم ؟

بجای اینکه خودتان تلاش کنید تا با آزمون و خطا  جواب این سوالات را پیدا کنید ( البته بازهم اگر بتوانید پیدا کنید ) داشتن یک مشاور با تجربه که از همان اول کار به تمامی سوالات شما پاسخ درست دهد و سپس بر آن اساس برای شما برنامه ریزی کند قطعا شما را از یک جنگ اعصاب بزرگ با خودتان نجات می دهد .

 

 

 

ارائه شیوه صحیح مطالعه دروس مختلف

 

بعد از اینکه متوجه شدیم برای سوالات قسمت قبل جواب های مناسب پیدا کنیم اکنون این سوال بوجود می آید که هر درس را چطور باید بخوانیم ؟

فردی را تصور کنید که می‌خواهد ورزشی را انتخاب کند

او بعد از تحقیق به این نتیجه می‌رسد که ورزش شنا را انتخاب کند .

اکنون او می‌داند که به طور مرتب باید جلسات شنا را شرکت کند و درون آب بپرد ولی اون نمی‌داند که چطور باید شنا کند !

این حالت دقیقا مشابه این حالت است که فرد به این نتیجه رسیده است که باید چه مطالبی را مطالعه کند اما نمی‌داند چطور !

مشاورین تیم بزرگ نوتروفیل در این زمینه به شما بهترین روش های مطالعه مباحث را که بر اساس تجربیات ارزشمند خودشان است ارائه می دهند .

 

 

برگزاری آزمون های آنلاین هرشب و پایان هر هفته

 

مطالعه زیاد برای کنکور هر چه قدر هم که با کیفیت و تمرکز بالا باشد باز هم برای اینکه بتوانید سر جلسه کنکور از دانسته های خود به خوبی استفاده کنید نیاز به سنجش عملکرد  و در نهایت بهبود آن از طریق آزمون دادن دارید .

فردی را تصور کنید که میخواهد رانندگی یاد بگیرد، قطعا مطالعه کتاب آموزش رانندگی یا ساعت ها دیدن فیلم یادگیری رانندگی تا زمانی که پشت فرمان ماشین ننشیند و چند بار خاموش نکند و گاز و ترمز را اشتباه نگیرد ، نمی‌تواند ادعا کند که رانندگی را بلد است و الان دیگر می‌تواند در جاده چالوس رانندگی کند !!!

آزمون دادن به شما کمک می‌کند تا ایرادات مطالعه خود را پیدا کنید و بتوانید در یک بازه زمانی محدود از ذهن خود کار کشیده و به سوالات زیادی پاسخ دهید .

در صورت ارائه گزارش کار های خود در سایت نوتروفیل میتوانید هر شب برای تثبیت مطالبی که در روز مطالعه کرده اید در یک آزمونک آنلاین از مباحثی که در روز خوانده اید شرکت کنید که این گزینه برای دانش آموزان تمامی طرح های موسسه مشاوره نوتروفیل فعال است .

در صورت انتخاب طرح های با آزمون در آخر هر هفته نیز می‌توانید در یک آزمون کلی از تمامی مباحثی که در طول هفته یا هفته های قبل مطالعه کرده اید شرکت کنید .

 

 

اولین اپلیکیشن مشاوره کنکور در ایران

 

متخصصین برنامه نویسی تیم مشاوره نوتروفیل برای ارائه خدمات هر چه بهتر به دانش آموزان اپلیکیشن مشاوره ای را نیز در دسترس قرار داده اند و دانش آموز از طریق این اپ نتنها میتواند گزارش کار های خود را ارسال کند که بلکه به سبک‌ برنامه محبوب دولینگو می‌تواند با ارائه آنلاین ساعت مطالعه های خود در یک پنل رقابتی بزرگ با سایر دانش آموزان تیم نیز شرکت کرده و همچنین به سبک‌ برنامه فارست تایم های مطالعه خود را نیز کنترل کند .

 

چطور می‌توانم از خدمات تیم استفاده کنم ؟

 

اگر شما نیز تمایل دارید تا از خدمات تیم نوتروفیل استفاده کنید میتوانید از طریق سایت یا تلگرام تمایل خود را برای مشاوره اعلام کنید .

سپس یکی از کارشناسان تیم با شما تماس می‌گیرد و پس از شنیدن صحبت های شما فرم های ثبت نام در اختیار شما قرار می‌گیرد که علاوه بر یکسری اطلاعات عادی، ویژگی های اخلاقی ، مشخصات ، وضعیت درسی و انتظارات خود از مشاور را در آن ها ثبت میکنید و کارشناسان تیم بر اساس شرایط شما بهترین مشاور ممکن را برای شما انتخاب خواهند کرد .

همچنین در صورت تمایل از طریق قسمت مشاورین سایت نوتروفیل میتوانید خودتان اقدام به انتخاب مشاور و طرح مشاوره ای  مورد نظرتان کنید و مشاور انتخابی شما در صورت داشتن ظرفیت مشاوره در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت .

 

 

طرح های مشاوره ای مختلف تیم نوتروفیل :

 

تیم نوتروفیل چند طرح مشاوره ای متفاوت را با آپشن های گوناگون برای دانش آموزان در نظر گرفته است که هر کدام را که تمایل داشته باشید میتوانید انتخاب کنید .

 

طرح نوتروجامپ :

این طرح شامل مواردی چون برنامه ریزی هفتگی ، چک شبانه گزارش کار ها ، پاسخ به تمامی سوالات مشاوره ای ، شرکت در آزمونک ها ، حضور در پنل های رقابتی و یک تماس تلفنی هفتگی می باشد .

 

طرح های نوتروفلای :

این طرح ها تمامی آپشن های طرح نوتروجامپ را دارد اما فرق اصلی این طرح با طرح قبلی این است که شما ۲ انتخاب دارید یا بجای یک تماس هفتگی، دو تماس در هفته توسط مشاور با شما برقرار خواهد شد یا اینکه در پایان هر هفته یک آزمون آنلاین از مباحث مورد نظر مشاور که در برنامه های هفتگی شما بوده است  در سایت نوتروفیل از شما گرفته خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از تفاوت های این طرح با طرح نوتروجامپ ، مجوز حضور در کارگاه های مشاوره ای _ انگیزشی هفتگی تیم می باشد .

 

طرح نوتروجت :

 

این طرح تمامی موارد مطرح شده در طرح های نوتروجامپ و نوتروفلای را همزمان با هم دارد . یعنی علاوه بر موارد مطرح شده در طرح نوتروجامپ و ارسال هفتگی لینک شرکت در کارگاه های مشاوره ای نوتروفیل ، در هر هفته ۲ تماس تلفنی توسط مشاور با شما گرفته خواهد شد و همینطور در پایان هر هفته یک آزمون آنلاین شخصی سازی شده بر اساس شرایط شما و مباحثی که در طول هفته مطالعه کرده اید  نیز توسط مشاور در سایت نوتروفیل بارگزاری می‌شود و شما میتوانید با شرکت در آزمون عملکرد خود را در طول هفته محک بزنید.

 

منبع : نوتروفیل  https://notruphil.com/

 

 

 

 

تحولات مهم و موثر بر معرفی دلار دیجیتال

تحولات مهم و موثر بر معرفی دلار دیجیتال

 

اما طی دوازده ماه گذشته چندین تحول عمده وجود داشته است که احتمال معرفی دلار دیجیتال معامله شده آمریکایی را به شکل چشمگیری افزایش داده است:

 

    ارز جهانی جاه طلبانه Libra فیس بوک در اواسط ژوئن 2019 معرفی شد، و فناوری blockchain که برای خدمات دهی به میلیاردها کاربر فیس بوک به اندازه کافی قوی است از آن پشتیبانی می شود

    ظاهراً در پاسخ به لیبرا، چین کار را تسریع کرد و در آوریل 2020 آزمایش یوان دیجیتال که مدت طولانی در مورد آن صحبت میشد را با عنوان DCEP (پرداخت الکترونیکی ارز دیجیتال) آغاز کرد.

    رقابت استراتژیک ایالات متحده و چین و تنش های ژئوپلیتیک بالا گرفت

    ویروس کرونا و اثار گسترده و مخرب آن به طرز دردناکی ماهیت منسوخ شده زیرساخت های پولی و مالی ایالات متحده را نشان داد (به عنوان مثال برای توزیع وجوه امداد به 70 میلیون شهروند آمریکایی از پول های فیزیکی کند و ناکارآمد استفاده شد)

 

در حالی که تغییر زیاد در انتظارات و زمان بندی عملی کردن دلار دیجیتال ایالات متحده ممکن است عمدتاً تحت تأثیر تحولات فوق باشد، ولی یک عامل پنجم نیز در این زمینه بسیار نقش موثری داشته است. رشد مداوم استفاده از استیبل کوین و استفاده از مجموعه ارز های رمزنگاری شده رقابت فزاینده ای را برای فیات سنتی موجب شده است.

 

در اواخر مارس، قانون دیجیتال دلار دیجیتال برای اولین بار در کنگره مطرح شد و جریان رو به رشد موافقت در کنگره، مقالات تحقیقی در زمینه سیاست گذاری و ابتکارات و پیشنهادات مختلف گویای رشد روزافزون و شتاب فزاینده پشت موضوع ایجاد دلار دیجیتال آمریکاست.

http://s.ecmaps.de/5sH4d

با این حال، دیدگاه های بسیار متفاوتی در مورد شکل دلار دیجیتال جدید ایالات متحده وجود دارد و حتی بسیاری از آنها سوال دارند که آیا باید یک شکل دلار وجود داشته باشد؟

 

برای درک این بحث ابتدا لازم است منظور از دلار دیجیتال ایالات متحده را فراتر از تعریف یک خطه آن (ارز دیجیتال بانک مرکزی با قابلیت معامله و نگهداری گسترده) بررسی کنیم.

دلار دیجیتال آمریکا چیست و چرا این همه سردرگمی در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی وجود دارد؟

 

دلار دیجیتال

 

علاقه به دلار دیجیتال ایالات متحده و به طور کلی ارز دیجیتال بانک مرکزی، در اصل از موفقیت ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین (BTC) و فناوری زیربنایی آن الهام گرفته شد. برخی از پیشنهادات طراحی دلار دیجیتال ایالات متحده ترکیبی از فناوری پیشگام بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه است.

 

درک دلایل رشد بیت کوین و چگونگی شباهت و تفاوت دلار دیجیتال با بیت کوین، یک نقطه شروع مفید در درک دلار دیجیتال ایالات متحده است.

 

همین طور با درک سردرگمی پیرامون ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین می توان سردرگمی پیرامون دلار دیجیتال آمریکا را نیز درک کرد.

 

بیت کوین بیش از 11 سال است که به طور قابل اعتماد کار می کند و نظرسنجی ها نشان می دهد که آگاهی و ثبت بیت کوین در بسیاری از کشورها بیش از 80٪ می باشد. ده ها میلیون نفر در سراسر جهان بیت کوین دارند و ارزش بازار آن در حال حاضر تقریبا 175 میلیارد دلار است.

http://google.com.cu/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.co.ma/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.lk/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.ng/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.ps/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.tn/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.dir.bg/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.bd/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.mu/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.bo/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

معطر کردن برنج که بو و مزه ندارد

معطر کردن برنج که بو و مزه ندارد

 

 

 

برنج یکی از اصلی ترین مواد غذایی در سفره های ایرانیان است. این ماده غذایی خوشمزه و مغذی، در انواع غذاها از جمله پلو، کته، خورش، آش و... استفاده می شود. یکی از نکات مهم در پخت برنج، عطر و طعم آن است. برنج خوش عطر و خوش طعم، لذت خوردن غذا را دوچندان می کند.

 

گاهی اوقات ممکن است برنجی داشته باشیم که بو و مزه خوبی ندارد. این امر دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. یکی از دلایل اصلی، استفاده از برنج قدیمی است. برنج قدیمی، عطر و طعم خود را از دست می دهد. دلیل دیگر، ممکن است استفاده از برنج نامرغوب باشد. برخی از برنج ها به طور طبیعی عطر و طعم کمی دارند.

 

در این مقاله، قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه برنج بدون بو و مزه را خوش عطر کنید. در ادامه، چهار روش را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن ها می توانید برنج خود را خوش عطر و خوش طعم کنید.

https://n9.cl/n9ckf

https://rb.gy/oal3u0

استفاده از گل محمدی

 

یکی از بهترین روش ها برای معطر کردن برنج، استفاده از گل محمدی است. گل محمدی عطر و طعمی ملایم و دلپذیر دارد که به خوبی به برنج می چسبد. برای استفاده از گل محمدی، کافی است چند غنچه گل محمدی را در آب برنج خیس کنید. در هنگام پخت برنج، غنچه های گل محمدی را نیز به همراه برنج در قابلمه بریزید.

 

استفاده از گلاب

 

گلاب نیز یکی دیگر از موادی است که می تواند به خوبی برنج را خوش عطر کند. برای استفاده از گلاب، کافی است چند قطره گلاب را در آب برنج خیس کنید. در هنگام پخت برنج، گلاب را نیز به همراه برنج در قابلمه بریزید.

 

استفاده از ادویه جات

 

ادویه جات نیز می توانند به خوبی به عطر و طعم برنج اضافه کنند. برای استفاده از ادویه جات، می توانید از ترکیبی از ادویه جات مانند دارچین، هل، زعفران، زیره سبز، زنجبیل و... استفاده کنید. برای این کار، کافی است ادویه جات را به صورت پودر درآورید و سپس آن ها را در آب برنج خیس کنید. در هنگام پخت برنج، ادویه جات را نیز به همراه برنج در قابلمه بریزید.

 

استفاده از سبزیجات معطر

 

سبزیجات معطر نیز می توانند به خوبی به عطر و طعم برنج اضافه کنند. برای این کار، می توانید از سبزیجاتی مانند شوید، جعفری، گشنیز، تره، ریحان و... استفاده کنید. برای این کار، کافی است سبزیجات را به صورت ریز خرد کنید و سپس آن ها را در آب برنج خیس کنید. در هنگام پخت برنج، سبزیجات را نیز به همراه برنج در قابلمه بریزید.

 

 

با استفاده از روش های ذکر شده در این مقاله، می توانید برنج بدون بو و مزه را خوش عطر کنید. با کمی خلاقیت و ابتکار، می توانید ترکیبات مختلفی از ادویه جات و سبزیجات را امتحان کنید و عطر و طعم برنج خود را به دلخواه خود تغییر دهید.

 

در ادامه، چند نکته مهم را برای معطر کردن برنج بیان می کنیم:

 

 برای معطر کردن برنج، از مواد تازه و باکیفیت استفاده کنید.

 مقدار مواد معطر را به اندازه استفاده کنید. استفاده بیش از حد از مواد معطر، می تواند باعث تغییر طعم برنج شود.

 مواد معطر را قبل از پخت به برنج اضافه کنید تا فرصت کافی برای جذب عطر را داشته باشند.

 

با رعایت این نکات، می توانید برنج خوش عطر و خوش طعمی تهیه کنید که لذت خوردن غذا را دوچندان کند.

 

https://independent.academia.edu/TracyNash14

https://ict-edu.uk/user/allangrant32/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=c9a7cebe-787e-4b31-9bd3-5e66d2be09dd

https://entrance-exam.net/forum/members/allangrant3.html

https://www.pubpub.org/user/allan-grant

https://gitlab.bsc.es/AllanGrant3

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/3893147-tracy-nash

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/AllanGrant3

https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/AllanGrant3/about

https://grupoperuinnova.edu.pe/members/allangrant3/activity/46360/

https://vspmscop.edu.in/LRM/profile/AllanGrant3/

 

سقف های سقف شیروانی سفالی و طرح سفال

سقف های سقف شیروانی سفالی و طرح سفال

 

حتما تاکنون سقف های سقف شیروانی شیبدار و سفالی را بیشتر در مناطق شمال کشور زیاد دیده باشید. استفاده از این سقف ها امروزه در مناطق شهری در سراسر کشور رونق چشمگیری به خود گرفته است و با استقبال بی نظیر طیف وسیعی از مردم مواجه گشته است. سقف سقف شیروانی شیبدار و سفالی جلوه ای نوین به خانه ها بخشیده و سبب زیبایی خیره کننده نمای ساختمان ها شده است. همانطور که می دانید؛ سقف منازل مسکونی می تواند حیات و ممات شما را تحت تأثیر مستقیمی قرار دهد. به این صورت که اگر سقف منازل مسکونی شما مستحکم با رعایت تمامی نکات ایمنی ساخته شود، می تواند شما را در برابر انواع باد و باران و برف یا حوادث طبیعی محفوظ نگه دارد و در زیر سقف منزل خویش با آرامش خیال به زیست خویش ادامه دهید. اما در صورتی که نکات ایمنی به طور کامل در سقف ها رعایت نگردد، ممکن است حوادث غیر مترقبه ای را برای شما در پیش داشته باشد که جبران آن ها بسیار سخت و در برخی موارد حتی جبران ناپذیر است. به همین علت استفاده از سقفی مناسب و مستحکم نقش اساسی و مهمی را در حفظ جان شما ایفاء می کند. سقف سقف شیروانی شیبدار و سفالی به گونه ای از سقف های منازل گفته می شود که در ادامه درصدد آن هستیم تا بیشتر با آن آشنا گردیم.

طریقه ساخت سقف پلی کربنات بی رنگ ( بخش اول )

 

معمولا سازه های فلزی و آهنی این نوع از سقف ها به صورت قوسی یا شیب دار می باشد .

همین مسئله هم به طریق خود ارزش دوبرابری به آن ها بخشیده و زیبایی خاص و جذابی را به محیط اطراف خود می بخشند.

ورق های نشکن و ضد ضربه و نورگیر سقف پلی کربنات شفاف  در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود مقاومت بسیار زیادی را به خرج می دهند.

که این ویژگی های خوب به هنگام ساخت و تولید این مدل از سقف ها رعایت می گردند. ساخت و طراحی این سبک از سقف ها به گونه ای بوده است. که بسیار شفاف بوده و میزان زیادی از نور را از خود عبور می دهند.

پوشش طراحی شده در سقف پلی کربنات نیز خیال شما را آسوده خاطر نگه می دارد. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشند.

آردواز چه ویژگی هایی دارد؟

 

البته که این مصالح ویژگی های بیشماری دارد. اگر شما هم میخواهید از این مصالح در ساختمان سازی خود استفاده کنید بهتر است که با ویژگی های آن آشنا شوید.سقف کاذب و زیبای آردواز سردرب در برابر آلودگی مقاوم است

گاها دیده می شود که از مصالحی در ساختمان سازی استفاده می کنیم که کثیف می شوند. در این حال تصور می کنیم که این مصالح کیفیت لازم را ندارند و برای شما مشکل ساز خواهند شد. دقت داشته باشید که گرد و غباری که بر روی نمای ساختمان می نشیند اغلب نمای ساختمان را نازیبای خواهد کرد. بارش برف و باران نیز از جمله مواردی است که باعث می شود نمای ساختمان شما به طور کامل پوشیده شود. در این حال رگه هایی از مواد تیره و همچنین کثیف در نما خود را نشان خواهند داد که به طور حتم نمیخواهید با آنها رو به رو شوید. مسلما پس از چندین بار تکرار این موضوع، نمای ساختمان شما به طور کل خراب خواهد شد و دیگر زیبایی از آن باقی نخواهد ماند. سقف کاذب و زیبای آردواز چتری یکی از مصالحی است که شما میتوانید آن را برای حفظ نمای ساختمان خود استفاده کنید. در واقع در این روند میتوانید جلوه زیبایی به ساختمان خود بدهید. این نوع از مصالح ها معمولا به صورت تنها مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک پوشش عالی برای ساختمان به شمار می آیند. برای نماهای آجری هم میتوانید از این نوع مصالح ها استفاده کنید و علاوه بر زیبایی، دوام و امنیت ساختمان خود را نیز دو چندان کنید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب انلاین

حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی

حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی

 

از جمله حفاظ‌هایی که برای نوع ها درب‌ استفاده می شود، حفاظ درب آپارتمان آهنی و مقاوم نام دارد. از این نوع حفاظ، اکثراً جلوی درب مغازه‌ها، شرکت‌ها و یا آپارتمان‌ها بکار می رود. با توجه به اینکه ساختار این نوع از حفاظ، نسبت به سایر حفاظها ساده‌تر به نظر می‌آید، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. با این‌حال از آنجایی که حفاظ درب آکاردئونی آهنی و مقاوم باید مستحکم باشد، جنس آن از آهن خواهد بود و به شکل پروفیل ساخته می شود، ضمن اینکه درون پروفیل‌ها را از طرح و شکل‌های عمودی و افقی پر می‌کنند تا مقاومت درب افزایش یابد. در ادامه قصد داریم در خصوص موارد مرتبط با این درب صحبت کنیم و توصیه می کنیم که اگر می خواهید به تازگی از آن استفاده نمایید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

همانطور که در بالا عرض کردیم، حفاظ درب آکاردئونی آهنی و مقاوم به منظور حفاظت از مکان‌های مختلف نصب می شود، از این رو باید بسیار مستحکم باشد.

قیمت نرده پنجره فرفورژه و حفاظ خانه های آپارتمان

 

نرده پنجره خانه‌های ویلایی در دسترس‌ترین پنجره‌های روی زمین هستند. پنجره این ساختمان‌ها به ویژه در طبقه همکف به سادگی می‌توانند تبدیل به محلی مناسب برای نفوذ به داخل ساختمان شوند. این موضوع برای خانه‌های ویلایی که در حاشیه‌های شهر و دور از مناطق مسکونی دیگر هستند بسیار ضروری‌تر است. حفاظ‌ این خانه‌ها باید از نوع مقاوم انتخاب شود و تمام نکات امنیتی لازم در ساخت و نصب آنها رعایت شود

حفاظ پنجره فرفورژه و بالکن و نرده های آهنی پنجره ها ساده و فرفورژه یکی از اصلی ترین موارد جهت افزایش و بالابردن امنیت ورودی ساختمان است. به همین علت ضرورت استفاده از حفاظ ها و نرده های پنجره یک امر بدیهی و ثابت شده است.

هر چه هدف سرقت بدون حفاظ پنجره و ساده تر باشد و از موانع امنیتی کم برخوردار باشد و از حفاظ های روی دیوار، درب های فلزی با کیفیت و یا حفاظ درب و پنجره آهنی استفاده نکرده باشد می توان گفت هدف بسیار آسان و سریعی برای سرقت شناخته می شود پس بهتر است قبل از این اتفاق ناخوشابند و بسیار آسیب زننده به فکر بهبود هر چه بهتر امنیت محل کار و زندگی تان باشید و تمامی نقص های امنیتی که به راحتی توسط سارقان شناسایی می شود را خودتان هر چه زودتر برطرف کنید .

خرید حفاظ فرفورژه تراس مدرن

 

شما با پرداخت قیمت کاتالوگ حفاظ تراس  می توانید یک  دژ محکم جلوی پنجره و تراس خانه خود داشته باشید. با توجه به اینکه پنجره ها و بالکن ها یکی از نقاط ضعف آپارتمان ها و ادارات مختلف برای ورود افراد متفرقه هستند، استفاده از نرده فرفورژه تراس اهمیت بسیار زیادی برای ایمنی و امنیت آنها دارد. البته برای رسیدن به ایمنی کامل در حفاظ بالکن شما حتماً باید هم از نظر نوع ساختار و هم از نظر نحوه و کیفیت نصب به بهترین شکل عمل نمایید. ساخت و نصب حفاظ بالکن کار کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و علاوه بر ابزارها و مواد اولیه لازم نیاز به تجهیزات مدرن نیز خواهد داشت.

 

مزیت ها و انواع حفاظ بالکن

 

با استفاده از نرده ­ها و حفاظ ­ها، حس امنیت را در هنگام استفاده از این بخش­های ساختمان افزایش دهید. همینطور می­توانید از سبک­ها و طرح­های گوناگون و متناسب با سلیقه­ ی خود استفاده کنید و زیبایی فضای خارجی ساختمان را افزایش دهید. باید به این نکته توجه داشت که بالکن ­هایی که در طبقات اول قرار دارند نسبت به سایر نقاط ساختمان، به­ سادگی می­توانند تحت دسترسی سارقین قراربگیرند، بنابراین می­بایست از نرده حفاظ­ هایی با دوام و با قیمت مناسب در این نقاط استفاده نمود.

برای مشاوره با کارشناسان آهن ایرانیان در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا