چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

انتخاب حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا در اصل دربرگيرنده نكته هاي زيادي مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول زيادي خرج كنيد تا بتوانيد امنيت و ايمني و را الي مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. ميشه گفت بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش مدل حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.

كاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت و ايمني حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به راحتي انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر حيات كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري كنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي كنيد، حفاظ شاخ گوزني ميشود شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين ميشه از حفاظ هاي وزين و لوكس نيز استفاده كنيد.

درباره حفاظ درب آكاردئوني و كاربرد آن

حفاظ درب آكاردئوني اما نسبت به باقي درب ها استفاده هاي زيادي دارد كه از جمله آنها ميشه به بالا بردن ميزان امنيت و ايمني در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد. اگر شما از اين مدل درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد. شما همچنين ميشود از اين مدل درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و باغ ... استفاده كنيد.

قفل حفاظ درب آكاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب آكاردئوني خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت و ايمني را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين مدل از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميشهيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه ميشه گفت بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب آكاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن و فلز است و به عنوان يك محافظ امنيت و ايمنيي مورد استفاده قرار مي گيرند.

حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني و مدل هاي آن

بدون شك شما هم وقتي كه ميخواهيد وارد يك ساختمان شويد مشاهده كرده ايد كه مدل هاي مختلف و متمدلي از حفاظ هاي درب وجود دارد. يكي از مهمترين و اصليترين اين مدل ها حفاظ آكاردئوني است كه به تعداد بسيار زياد در درب ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين قسمت با ما همراه شويد تا شما را با حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني و انواع آنها آشنا كنيم.

حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني

اين مدل حفاظ ها در واقع به شما اجازه مي دهند تا امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد. حفاظ آكاردئوني اما انواع مختلفي دارد و در شكل هاي مختلفي توليد مي شوند. اينطور گفته مي شود كه مدل سه گل اين مدل حفاظ ها معمولا از امنيت بيشتري برخوردار است و به شما اجازه مي دهد كه رفت و آمد راحت تر را نيز تسهيل كنيد. ساخت درب آكاردئوني كه به صورت كاملا استاندارد انجام شود در واقع با ايجاد امنيت و ايمني و همچنين حفاظت كامل باعث مي شود تا شما بتوانيد امنيت را براي خانه خود ايجاد كنيد.

شما ميتوانيد كار سفارش درب هاي آكاردئوني را به آساني و راحت انجام دهيد. ميشه گفت ممكنه كه اين سوال براي شما پيش بيايد كه تا چه حد مي توانيد به افرادي كه در اين صنف كار مي كنند اعتماد كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://www.lucka-uprava-sdz.hr/galerija/emodule/566/eitem/72

https://www.meltingpot.in/deals-details.aspx?c=11335

http://www.usatrip.be/?page_id=2#comment-440319

https://ao.23video.com/video/61955495/la-cucina-alessi-by-oras-3

https://minecraftcommand.science/forum/discussions/topics/craig-claim-that-their-diet-plans-along-with-the-variety-of-foods?l=de&page=167

https://aacd.com/express/index.php?module=express&cmd=blogviewpost&id=12461

https://www.tripadvisor.com/Profile/hefazsazeh

https://8tracks.com/hefazsaze2

https://replit.com/@hefazsaze2

https://www.misterpoll.com/users/1639174

http://ttlink.com/hefazsaze2

 

چگونه آسانسور را سرويس كنيم؟

آسانسور به عنوان وسيله مكانيكي كه دائما مورد استفاده افراد در همه سنين قرار مي گيريد بايد هميشه مورد بازبيني قرارگيرد تا بتوان از سلامت كامل آن اطمينان حاصل كرد؛ از اين رو سرويس و نگهداري آسانسور در مركز آسانسور مانا يك امر مهم و حياتي به حساب مي آيد.

حال سوالاتي پيش مي آيد :

  1. چگونه بايد آسانسور خود را سرويس كنيم؟
  2. سرويس آسانسور به مهارت خاصي نياز دارد يا همه مي توانند سرويس آسانسور خود را انجام دهند؟

در پاسخ به اين سوالات مي توان گفت، براي تعمير و نگهداري هر وسيله اي مكانيكي كه در اطراف خود مي بينيم علاوه بر آشنايي كامل با وسيله و مكاهمم كارد آن شما بايد در زمينه تعمير و نگهداري اين وسايل آموزش كافي در زمينه هايي هم چون چگونه سرويس كردن آسانسور، تعمير آسانسور و قطعات آن و آشنايي با تابلو فرمان ديده باشيد در غير اين صورت افراد با تعمير و نگهداري وسايل به صورت خود سرانه باعث آسيب رساندن به وسايل و در بعضي از موارد حتي باعث آسيب رساندن به خودشان مي شوند.

عواقب ناشي از عدم سرويس دوره اي

  • خرابي در «رزيستور» هاي تابلو فرمان باعث خرابي «درايو» تابلو فرمان مي شود؛ «درايو» يكي از گران قيمت ترين قطعات آسانسور است.
  • كم شدن روغن «موتور گيريبكس» كه تنها با اضافه كردن روغن در سرويس دوره اي مي توان آن را برطرف كرد، باعث خرد شدن كل «موتور گيريبكس» و از از ميان رفتن آن مي شود. هزينه روغن موتور گيربكس كجا هزينه موتور گيربكس كجا!
  • تنظيم نبودن «فنر گاورنر» كه تنها با يك بازرسي و تنظيم مجدد قابل حل است، باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • كثيف بودن و يا وجود گرد و غبار روي «لقمه هاي پاراشوت»-كه تنها با تميز كردن لقمه ها به صورت منظم در هر بازديد سرويس و نگهداري انجام مي شود- باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • بازييني نكردن «سيم بكسل» باعث مي شود كه افراد متوجه خوردگي «سيم بكسل» نشوند؛ خوردگي «سيم بكسل» باعث ليز خوردن «سيم بكسل» و در آخر سقوط آسانسور مي شود.

چگونه مي توان از مناسب بودن خدمات سرويس و نگهداري آسانسور مطمئن شد؟

سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط افرادي صورت گيرد كه در زمان ايجاد خسارت براي آسانسور و يا رخ دادن حادثه پاسخگو باشند، با توجه به اين موضوع مي توان گفت سپردن سرويس نگهداري آسانسور به اشخاصي كه به طور مستقل كار مي كنند يا به اصطلاح سرويسكاران موتوري كاري اشتباه است.

چون تنها راه ارتباط و درسترسي به اين افراد يك شماره همراه است كه با قطع شدن اين شماره دسترسي شما به سرويسكار هم قطع مي شود، سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط شركت هاي آسانسوري معتبر و با عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور https://asansormana.com/   صورت گيرد.

در غير اين صورت در زمان بروز حوادث همه مسئوليت هاي مالي و حقوقي حادثه بر عهده مدير ساختمان خواهد بود، اين عمر حتي در صورت برخورداري آسانسور شما از خدمات بيمه آسانسور هم صادق است چون هيچ يك از شركت هاي بيمه هيچ غرامتي براي آسانسور هايي كه فاقد قرارداد سرويس و نگهداري مي باشند نمي پردازد.

نتيجه گيري

انجام سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهيانه امري مهم و غير قابل انكار است؛ اما اگر سرويس و نگهداري آسانسور توسط ساكنين ساختمان و يا افراد غير متخصص صورت گيرد مي تواند حوادث غير قابل جبراني را به وجود آورد كه جبران خسارت مالي اين حوادث بر عهده ساكنين و مدير ساختمان است. همين حالا براي سرويس آسانسور خود با آسانسور مانا   https://asansormana.com/   تماس بگيريد

نقش ويدئووال (Video Wall) در دوربين مداربسته

نقش ويدئووال (Video Wall) در دوربين مداربسته

 

براي دستيابي به اهداف نظارتي و امنيتي در مكان ها و سازمان هاي بزرگ از جمله فرودگاه ها، ايستگاه هاي قطار و مترو، مراكز پليس و كنترل ترافيك به دليل استفاده از دوربين هاي متعدد معمولا اتاق هايي با نام اتاق مانيتورينگ در نظر گرفته مي شوند. با وجود اين اتاق ها نظارت و كنترل تصاوير ارسالي از دوربين هاي مداربسته با دقت و كيفيت بهتري انجام مي گردد.

قيمت دوربين مدار بسته
قاعدتا با وجود تعداد دوربين بالا در اين مكان ها نيازمند مانيتور هايي براي مشاهده تصاوير دوربين ها خواهيد بود به نحوي كه به طور دقيقي بتوان از جزئيات رخداد ها در نقاط مختلف اطلاع يافت.
در برخي از اتاق هاي مانيتورينگ از سيستم هايي با نام ويدئو وال (Video Wall) براي نمايش تصاوير استفاده مي كنند در اين مقاله قصد داريم تا شما را با اين تكنولوژي آشنا نماييم.
ويدئو وال يك سيستم پردازشگر و يك نمايشگر بزرگ است كه شامل بستري از پروژكتور ها و مانيتور هاست كه به صورت واحد عمل مي كنند.

دوربين هايك ويژن   hikvision      
در مقايسه با يك مانيتور معمولي، ويدئو وال ها به طور معمول اندازه تصوير بسيار بزرگتر و با تعداد پيكسل هاي بيشتري را ارائه مي دهند. زيرا از كنار هم قرار گرفتن صفحات متعدد براي تشكيل يك تصوير بهره مي برند. ويدئو وال ها براي نمايش تصاوير بسيار بزرگ كه در مانيتور هاي معمولي جا نمي شوند مناسب هستند.
ويدئو وال بر روي ديوار نصب مي گردند و اندازه آنها به گونه اي است كه معمولا بخش اعظمي از آن را اشغال مي كنند. هر كدام از نمايشگر ها معمولا در همان ابعاد استاندارد نمايشگر هاي ديگر توليد مي شوند و مي توانند از 2، 4، 8، 9 و يا حتي صد صفحه نمايشگر تشكيل شوند.
انواع و اقسام آنها هر كدام داراي ويژگي ها، مزايا و ظرفيت نمايشي و انعطاف پذيري مختلفي هستند. صرف هزينه براي خريد اين محصول براي سيستم مداربسته خود مستلزم بررسي و مطالعه دقيقي است. زيرا بسيار مهم است .بنابراين شناسايي و مشخص نمودن ابعاد و طراحي ويدئو وال براي هر پروژه بسيار مهم است.
يك سيستم ويدئو وال كه به صورت دقيق و موثري با توجه به عوامل محيطي و انساني طراحي شده باشد ميتواند دسترسي راحت و بهينه به تصاوير نقاط مختلف در مكان مورد نظر را براي اپراتور ها در اتاق مانيتورينگ تضمين كند.
اين به نوبه خود كمك مي كند تا صرفه جويي هاي لازم در انتقال اطلاعات بصري به حداكثر برسد. توانايي ارائه تصاوير واضح، با كيفيت بالا، و در اندازه هاي بزرگ از كارايي هاي عمده ويدئو وال هاست. كه به حفظ آگاهي از وضعيت محل در مراكز كنترل، كمك مي كند. دوربين مداربسته تي وي تي
تصميم گيري در مورد انتخاب ويدئو وال، بستگي به عوامل زيادي همچون ابعاد اتاق مورد نظر تعداد دوربين ها، اندازه ديوار و ... دارد. براي مثال ويژگي هاي سيستمي كه در يك محيط عمومي مانند پارك يا فروشگاه مورد استفاده قرار مي گيرد با سيستمي كه در يك مركز كنترل و فرماندهي وجود دارد بسيار متفاوت است.

تعيين ابعاد

به طور كلي براي تعيين ابعاد آن مي توان نكات زير را بكار برد:

  • شكل كلي و اندازه يك ويدئووال اغلب بايد با توجه به اندازه، شكل اتاق و مقدار فضاي موجود بر روي ديوار تعيين شود.
  • نزديكترين و دورترين فاصله مكان نشستن اپراتور ها از ديوار بايد در نظر گرفته شود.
  • انتخاب نمايشگر ها بايد مطابق با توانايي آنها در نمايش جزئيات و يا به زبان ساده رزولوشن آنها باشد تا در كار نظارتي اپراتور ها اختلالي ايجاد نگردد براي مثال براي خواندن نوشته هاي ريز در تصوير به مشكل بر نخورند.

 

مراحل طراحي و انتخاب

  • بهترين نقطه از اتاق را براي نصب ويدئو وال انتخاب نماييد.
  • موقعيت ميز و صندلي هاي هر اپراتور را تعيين كنيد.
  • پس از انتخاب ديوار مناسب براي نصب، ارتفاع ويدئو وال را از كف و در نقطه اي كه شروع مي شود تا قسمت بالايي و انتهايي ديوار را اندازه بگيريد.
  • سيستم خود را از برندهاي مطرح و با دوام و عمر طولاني و در عين حال با قيمت مناسب انتخاب نمائيد
  • محل اشيا ديگري مانند آرم شركت، ساعت، شاخص هاي فركانس و ... را كه مايليد بر روي ديوار و در كنار نمايشگر ها قرار بدهيد تعيين كنيد.
  • اكنون اندازه و شكل مورد نظر را براي سيستم ويدئو وال خود تعيين كنيد.
  • ابعاد و وضوح هر كدام از صفحات نمايشگر را تعيين نماييد.
  • از يك فروشنده ويدئو وال بخواهيد تعداد نمايشگر هايي را كه با توجه به اندازه هاي گرفته شده از اتاق ديوار و ... لازم داريد را محاسبه كند.

 

 

 

نصب آسانسور وسط راه پله

يكي از مشكلات نصب آسانسور در چشم پله كور كردن نورگير راه پله است از اين رو اين روز ها طراحان ساختمان فضاي مناسب تري را براي نصب آسانسور در نظر مي گيرند. اكنون قصد داريم در اين مقاله با كمك آسانسور مانا اطلاعاتي درباره نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور در اختيار شما مي گذاريم.

نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور

اين روز ها نصب آسانسور در چشم پله در ساختمان هايي مشاهده مي شود كه قديمي مي باشند و ساكنين آن ها به علل متعددي تصميم به نصب آسانسور گرفته اند.

در گذشته الزامي براي نصب آسانسور در ساختمان ها وجود نداشت به همين علت بسياري از ساختمان هاي بلند مرتبه قديمي وجود دارند كه فاقد سيستم آسانسور مي باشند اما اكنون با توجه به مقررات ملي ساختمان نصب آسانسور در ساختمان هاي ? طبقه به بالا الزامي است.

اكنون علاقه افراد به خريد و اجازه ساختمان هاي مجهز به آسانسور رفته به همين علت ساختمان هاي قديمي براي رفع اين مشكل با هماهنگي همه ساكنين اقدام به نصب آسانسور مي كنند و از آن جايي كه در گذشته فضايي براي نصب آسانسور در اين ساختمان ها در نظر نگرفته شده است در صورت امكان و داشتن شرايط، آسانسور را در چشم پله نصب مي كنند.

شرايط نصب آسانسور در چشم پله

شرايط نصب آسانسور در وسط راه پله ها، و يا همان نصب آسانسور در چشم پله با قوانين نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور يكي است و اين شرايط عبارت اند از:

  • مقاومت سازه بايد پيش از نصب آسانسور توسط متخصصين معتمد شهرداري بررسي و ارزيابي شود.
  • حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور ???cm*100cm و ???cm*145cm است از اينرو در فضاي كوچكتر همچون ???cm*120cm مجاز نيست.
  • همه كارهاي بنايي ساختمان بر عهده كارفرما است.
  • نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي نياز به اخذ مجوز نصب از شهرداري براي دريافت پايانكار است و البته ساختمان هايي كه داراي پايان كار مي باشند نيازي به اخذ مجوز ندارند.
  • از ديگر الزامات نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي، دريافت تاييديه استاندارد آسانسور و مجوز نصب است. اگر اينكار انجام نشود امكان دارد كه تحت پوشش بيمه هاي حوادث قرار نگيرند و امكان دارد به زمان فروش ساختمان به مالك به مشكل روبرو شود.

چه نوع آسانسوري براي نصب در چشم پله مناسب است؟

آسانسور هيدروليك كششي و يا هم ليفت بهترين گزينه براي نصب آسانسور  https://asansormana.com/   در چشم پله ساختمان هاي قديمي است. چون در بالابر ها و يا هم ليفت نيازي به صرف هزينه هايي اضافي همچون حفر چاه و يا چاله آسانسور نيست.

اما اگر از آسانسور هاي هيدروليك استفاده مي كنيد بايد بدانيد كه اين آسانسور نياز به حفر چاه آسانسور به عمق ? متر، استفاده از پمپ و روغن و مخزن روغن است و در بالابرهاي هيدروليكي به علت قرار گرفتن جك در زير زمين اگر روغن نشت كند مشكلات زيادي به بار مي آورد و همينطور در استفاده طولاني و مداوم از بالابر هيدروليكي حرارت روغن زياد شده و حركت بالابر را دچار مشكل مي كند.

هزينه نصب سيستم آسانسور در چشم پله

براي هزينه نصب آسانسور در وسط راه پله متاسفانه هيچ قانون و تبصره اي موجود نيست و صرفا بايد با همكاري ساكنين اين مساله رفع شود بعضي به توافق مي رسند و هزينه آسانسور را ميان تعداد واحد هاي ساختمان تقسيم مي كنند اما بعضي طبق قاعده زير عمل مي كنند :

  • ساكنين طبقه دوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه اول پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه سوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه دوم پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه چهارم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه سوم پرداخت كند.

براي نصب آسانسور همين حالا به وب سايت آسانسور  مانا مراجعه كنيد و از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با ما تماس بگيريد.

 

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

وقتي شركتي را براي نصب سايبان انتخاب مي كنيد ، دانستن نحوه تشخيص يك سايبان خوش ساخت و با دوام و طولاني مدت از سايه بان با كيفيت كمتر مي تواند مفيد باشد. از اين گذشته ، همه نصب كننده هاي سايبان از توليد كنندگان يكسان استفاده نمي كنند ، بنابراين ضروري است بدانيد اگر مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه نصب سايبان شما براي سالهاي آينده دوام مي آورد ، به دنبال چه چيزي باشيد.

 

در اينجا چند سوال وجود دارد كه ممكن است بخواهيد قبل از نصب سايبان بپرسيد:

 

    سايبان چه نوع پارچه اي دارد؟

        از نظر دوام ، پارچه سايبان مهم است. پارچه ها معمولاً از يكي از دو ماده ، الياف طبيعي يا الياف مصنوعي بافته مي شوند. پارچه هايي كه از الياف مصنوعي بافته شده اند - مانند اكريليك - دوام بيشتري نسبت به پارچه هاي بافته شده از الياف طبيعي - مانند پنبه - دارند ، زيرا در برابر رشد كپك و كپك مقاومت مي كنند.

    براي رنگ آميزي پارچه از چه روشي استفاده مي شود؟

        برخي از پارچه ها بافته مي شوند و سپس با لايه رنگ آميزي رنگ آميزي مي شوند. اين ايده آل نيست زيرا وقتي در معرض عناصر قرار بگيريد ، لايه رنگ مي تواند محو ، پوست كنده و اجرا شود. راه ديگر رنگ آميزي سايبان ، رنگ آميزي الياف قبل از بافتن آنها در خود پارچه است. به اين ترتيب ، سايبان تا انتها رنگ آميزي مي شود ، بنابراين نيازي به نگراني در مورد محو شدن ، لايه برداري يا دويدن رنگ ها نخواهيد داشت.

    فريم سايبان چقدر محكم است؟

        چه سايبان شما ثابت باشد و چه جمع شود ، نصب آن در نماي بيروني خانه شما دائمي خواهد بود. براي اطمينان از مقاومت در برابر عناصر ، ضروري است كه قاب سايبان از فلز محكم ساخته شده باشد.

sayehban.co

از سال 1981 پيشرو در توليد سايبان هاي متحرك سفارشي بوده است. اگر به دنبال شركتي هستيد كه خدمات استثنايي نصب سايبان را ارائه مي دهد ، همين امروز با ما تماس بگيريد و يكي از نمايندگان ما خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع :

http://labboos.royablog.ir/post/181/%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%83%D9%88%D9%84%D8%B1+

http://darpanahekhoda.royablog.ir/post/167/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%8A+%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%88+%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA+%D8%A2%D9%86

 

https://matchguaranty.com/activity/p/398341/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4472135/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97962/

https://www.launchora.com/story/1628593143--0

https://all4webs.com/piepimple5/158715751740157615751606-17051?10586=42697

https://app.box.com/s/uywlrwpyy3goo25c8a5fypmnm23r332d

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803689//

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل برليان

كليد و پريز ايران الكتريك مدل برليان

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D9%BE%D9%84-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.jpg

كليد و پريز مدل برليان يكي از جديدترين و متنوع ترين مدل هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز هاي طرح برليان همگي داراي مكانيزم جديد منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند.

اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشودشركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل برليان با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد.

مدل برليان با توجه به كيفيت بالا و طراحي روز و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد. در ساخت اين نوع  كليد پريز از متريالي شامل پلي كربنات و ABS و همچنين فلز برنج و مس استفاده شده است.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز برليان

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز برليان اين ميباشد كه كليد و پريز برليان همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند. و تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد. و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز برليان در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

كليد پريز برليان رنگي:

مدل برليان رنگي از كليد و پريز داراي قاب هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي بژ، نقره اي، زغال‌سنگي و زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم برليان استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ ها لذت ببرند.

كليد پريز برليان طرح كلاسيك:

برليان طرح كلاسيك از جديدترين مدل كليد پريز هاي ساخته شده ميباشد و از سري كليد و پريز هاي لوكس ميباشند. در طراحي اين نوع از كليد پريز ها سعي بر آن شده تا از طرح هاي كلاسيك معروف و قديمي و سنتي استفاده شود.

اين مدل شامل سه طرح با نام هاي فلورا، آركا و پارما ميباشد كه هركدام يادآور طراحي هاي منحصر به فرد ميباشد، براي مثال طرح آركا برگرفته از طرح هاي معروف ورساچه ميباشد.

كليد پريز طرح ورساچه

در طراحي اين مدل ها سعي شده تا در كنار حس كلاسيك بودن، حس مدرن بودن همزمان به مشتري القا شود و اين تجربه ي جديد را براي مصرف كنندگان خاص پسند به ارمغان آورد. قابل توجه است كه در اين مدل از مكانيزم هاي اَهرمي هم مي‌توان استفاده كرد، كليد پريز اَهرمي يادآور كليد پريز هاي قديمي ميباشد.

قيمت فروش اين مدل كليد پريز نسبت به مدل برليان رنگي بيشتر ميباشد.

كليد پريز مدل متال برليان:

در ساخت مدل متال برليان از متريال فلزي (آلومينيوم و سرب خشك و…) استفاده شده است و جنس قاب رويه كليد و پريز فلزي ميباشدكه مصرف كننده هنگام لمس كليد پريز حس فوق العاده اي (حس كيفيت، حس دوام، حس اصالت) را تجربه خواهد كرد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگ متال سيلور و متال طلايي توليد ميگردد و از جديد ترين مدل هاي كليد پريز ميباشد. كه البته شايان ذكر است اين مدل جزو كليد پريز هاي گران قيمت و از سري كليد پريز هاي لوكس و لاكچري ميباشد

خصوصيات كليد پريز برليان ايران الكتريك

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-ups-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF.jpg

تمامي محصولات داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات هستند. كليد پريز برليان با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي ميبخشد.

كليد و پريز برليان با ساختاري شيك و ساده با ظاهري زيبا مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز برليان ايران الكتريك

جهت خريد كليد پريز برليان ايران الكتريك و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران مراجعه كرده و به صورت آنلاين خريدتون را انجام دهيد.

 

 

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس آموزشگاه طرحستان

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس آموزشگاه طرحستان

 

 

آموزش طراحي لباس  دانستن رنگها و تناژهاي مناسب يكي از قسمتهاي آموزشي است كه طراحان لباس قبل از اجرا بايد آن را بياموزند تا بتوانند لباس مناسب را طراحي كرده و توجه مشتريان را به خود جلب كنند.

چاپ پارچه: در طرح ، رنگها و مضامين انتخاب شده براي چاپ و طراحي پارچه بايد متناسب با فصل انتخاب شوند. در حالت ايده آل ، از زرد روشن در زمستان و رنگهاي تيره در زمستان نبايد استفاده شود. براي مطالعه بيشتر و آشنايي با چاپ پارچه مي توانيد مقاله مربوطه را مطالعه فرماييد

 تزئينات روي لباس: مانند گلدوزي ، گلدوزي ، گلدوزي و

به گزارش طرحستان  طراحي لباس هنري است كه به توليد لباس و ساير لوازم مورد نياز مردم اختصاص دارد. اين هنر شامل يك فرايند بسيار دقيق از انتخاب طرح تا مراحل نهايي دوخت و ارائه لباس است.

اين حرفه به دو قسمت اصلي تقسيم مي شود: 1- دوخت سفارشي 2- پوشاك آماده.

دوره طراحي لباس  مجموعه لباس هاي آماده بر اساس اندازه هاي استاندارد توليد شده و به عموم عرضه مي شود. اين مجموعه به دليل استفاده از اندازه استاندارد براي توليد انبوه مناسب است. طراحي لباس هاي آماده نيز به دو قسمت مجموعه طراحان و مجموعه توليد انبوه تقسيم مي شود. مجموعه طراح داراي كيفيت بالاتري است و براي تبليغات مجموعه هاي توليد انبوه ارائه مي شود.

فرايند طراحي لباس از عناصر زير تشكيل شده است

 

دوره طراحي لباس  پارچه: بايد با توجه به ظاهر ، احساس و روحيه اكثر مشتريان انتخاب شود. در انتخاب پارچه بايد شرايط اقليمي و فصلي را در نظر گرفت. صدها نوع مختلف پارچه در دسترس طراحان است. براي اطلاعات بيشتر در مورد اين موضوع مي توانيد مقاله نحوه انتخاب و خريد پارچه را مطالعه كنيد.

 

اهميت رنگ در طراحي لباس:

آموزش طراحي لباس  يكي از مهمترين قسمت هاي طراحي لباس انتخاب رنگ است. اهميت رنگ در طراحي لباس بسيار زياد است و يكي از قسمتهاي مهم اين بخش است. رنگ بازتابي از نور است كه به طرق مختلف ايجاد مي شود.

 

گروه هاي مختلف طراحي لباس

 دوره طراحي لباس  ست دوخت سفارشي:

مناسب براي مشتريان خاص مانند هنرمندان و افراد مشهور ، اين لباس ها با توجه به اندازه مشتري ها دوخته مي شوند. اين نوع لباس ها برچسب قيمتي ندارند ، اما براي مشتريان در اين سطح نيازي به چسباندن برچسب قيمت روي لباس نيست. مجموعه لباس هاي دوخت سفارشي سالي دو بار در ماه هاي ژانويه و جولاي ، آغاز فصل جديد مد ، در حداقل 50 طرح لباس شب و روز براي مشتريان نمايش داده مي شود.

رنگها به خاطر رنگهاي گرم و سرد شناخته مي شوند و يكي از اصول طراحي لباس در فصول مختلف استفاده از اين ويژگي است ، به طوري كه در طراحي لباسهاي فصل سرد بايد از رنگهاي گرم و در طراحي لباسهاي فصل گرم استفاده كنيد.

تركيب رنگي كه در طراحي لباس استفاده مي شود بسيار مهم است و طراح لباس بايد درك خوبي از اين قسمت داشته باشد و هماهنگي خوبي در انتخاب رنگ لباس هاي مختلف ايجاد كند.

آموزش طراحي لباس  در تصوير زير لباس هاي طراحي شده براي كاروان ايران براي المپيك ريو را مشاهده مي كنيد. انتخاب رنگ اشتباه تاثير بسيار بدي در طراحي نهايي دارد.

اهميت رنگ در طراحي لباس

...

الگو: اين ساختار اصلي لباس است. به همين دليل ، طراحي الگو از اهميت ويژه اي برخوردار است و اساساً نقشه قسمت هايي است كه با دوخت لباس ها به هم ايجاد مي شوند.

اندازه گيري: يكي از مهمترين موارد در اين حرفه اندازه گيري است. بدست آوردن الگوي مناسب نيز با اندازه گيري دقيق ارتباط مستقيم دارد.

 

دوره طراحي لباس  داشتن ايده و ايجاد خلاقيت يكي از مهمترين ابزارها در زمينه هنر است كه منجر به طراحي مد و لباس جديد مي شود. ايده ها و خلاقيت ها در ذهن همه انسان ها وجود دارد و كافي است روي مساله مورد نظر تمركز كنيد.

طراحان لباس بايد بيشتر از ديگران روي طوفان فكري تمركز كنند و بتوانند اين كار را با ذهني قوي و بهتر انجام دهند. ايده پردازي با تمركز و ديد خوب ايجاد مي شود

 مجموعه لباس هاي آماده:

 

تحقيقات مد: با مطالعه دقيق روندهاي مد در فصل آينده ، بهترين طراحي را مي توان انجام داد

طراحي لباس چيست؟

ايده هاي طراحي لباس:

خلاقيت در طراحي و خلق لباس با دانش كامل و توانايي استفاده از آن در طراحي و خلق لباس ايجاد مي شود.

هميشه لازم نيست از ابزارهاي بصري براي طراحي لباس استفاده كنيد. گاهي اوقات مي توان يك طرح جديد لباس با مواد اطراف و الهام از اشياء مختلف ايجاد كرد.

به عنوان مثال ، او دامن را با استفاده از برگ درخت و نوع پوشش طراحي كرد.

به

آموزش طراحي لباس طراحان ابتدا بايد هدف خود را مشخص كنند و سپس مانكن را ترسيم كرده و با آگاهي از مواد به دست آمده ، لباس مورد نظر را طراحي كنند

 

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ ديوار ( آهني )

انتخاب حفاظ آهني بارو در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را گزينش كنيد بايد بدانيد كه به راستي بايد پول بسياري خرج كنيد الي بتوانيد امنيت را لغايت حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه خرج هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در گزينش گونه حفاظ آهني حصار آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار ( آهني ) را حفظ كنيد. بايد در اين گويه گزينش هاي خويش را به دقت بررسي كنيد. بلندي و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين گويه هستي دارد به شما فرمان خواهد داد كه شغل خريد و فروش حفاظ آهني بارو را بسهولت سپريدن دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما مفتوح است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در بيرون از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ آهني حصار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما در ضمن مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

حفاظ ديوار ( آهني ) بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار ( آهني ) را خريداري كنيد مثل تقسيم هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و به راستي حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان باره استفاده پيمان مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت كنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ آهني حصار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. خاصيت هاي گوناگون از آنگونه موارد پايين مي توانند در خريد حفاظ آهني حصار حائز اهميت باشند.

 

نرده فرفورژه آهني راه پله را زيبا و شيك انتخاب كنيد.

نرده پله گرد دوبلكس يكي از عناصر دكوراتيوي است كه براي ساختمان به كار مي رود. براي خانه هاي دوبلكس يا سوبلكس و همچنين براي پله هاي خارج ساختمان شما نياز داريد كه نرده فرفورژه آهني راه پله شيك و زيبايي انتخاب كنيد. نكته مهم ديگر در انتخاب نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه كيفيت قابل قبول داشته باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده راه بايد از متريال با كيفيت و مرغوبي ساخته شده باشد.

نرده فرفورژه آهني راه پله خوب و با كيفيت چندين نقش دارد كه در ساختمان شما ايفا مي كند. در صورتي كه نرده فرفورژه آهني راه پله از متريال خوب و عالي بهره مند شده باشد، ماندرگاي بالايي دارد و رنگ و ظاهر آن بعد از گذر زمان قديمي و كهنه نمي شود. همچنين در صورتي كه از جوشكاري و برشكاري با دستگاه هاي به روز و پيشرفته بهره مند شده باشد نيز خم نشده و قابل برش خوردن نيست. مهمترين وظيفه نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه در برابر نيروهاي وارد مقاومت كند. در صورتي كه نرده از مواد بي كيفيت ساخته شده باشد، تكيه دادن به ان مي تواند خطرات جدي به همراه داشته باشد. نرده فرفورژه آهني راه پله با هدف ايمني هنگام بالا و پايين رفتن پله ها در نظر گرفته شده است. زيرا وجود اين حفاظ ها سبب پايداري افراد مي شود و مانع از سقوط مي شود. بنابراين بايد در خانه هايي كه سالمند يا فرزند كوچك دارند بايد نرده فلزي محكم و با كيفيت را انتخاب كنيد.

نرده فرفورژه آهني راه پله زيبا و مدرن نيز نقش مهمي در دكور خانه شما دارد. در صورتي كه زيبايي و هارموني خانه براي شما اهميت دارد، بايد در انتخاب طرح و رنگ نرده فلزي راه پله دقت كنيد.  قيمت نرده فرفورژه آهني راه پله فلزي نيز امر مهمي است كه در انتخاب شما مي تواند موثر باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده فرفورژه آهني راه پله كه در شركت حفاظ سازه  ساخته مي شود بسيار قيمت مناسبي دارد زيرا براساس نرخ اتحاديه و نهادهاي مصوب نظارتي تعيين مي گردد.

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

تعمير تلويزيون در غرب تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون در غرب تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون غرب تهران جز تعميرگاه هاي معتبر تلويزيون است. اگر براي تعمير لوازم جانبي تلويزيون نيازمند كارشناساني خبره مي باشيد مي توانيد با نمايندگي هاي ما تماس بگيريد. تعميركار هاي تعمير تلويزيون غرب تهران دانش خود را مطابق با تكنولوژي ها و فن آوري هاي روز دنيا ايجاد كرده و بهترين دستاورد ها را در اين زمينه ارائه مي دهند. تلويزيون شما دچار اشكال شده و نياز به يك تعميركار تعمير تلويزيون در نزديكي خود داريد؟

تعمير تلويزيون غرب تهران به شما توصيه مي كند كه از تعمير تلويزيون توسط خود پيشگيري كنيد. چون شما نمي خواهيد وسايل الكتريكي خود را خراب كنيد. اين موضوع مي تواند باعث نا امني شما شود و آسيب بيشتري به تلويزيون شما وارد كند. دوم اينكه سپردن تلويزيون به يك كارشناس از كارشناسان تعمير تلويزيون فاران سرويس براي تشخيص اشكال تلويزيون بيشتر ارزان تر از جايگزيني تلويزيون شما است. با تعمير صحيح تلويزيون توسط گروه تعمير تلويزيون غرب تهران شما مي توانيد در هر زمان كه مي خواهيد تصوير مورد نظر خودتان را از تلويزيون داشته باشيد.

تعمير تلويزيون غرب تهران در نزديك ترين مكان به شما

بهترين مكان براي تعمير تلويزيون شما تعميري است كه در نزديكي منزل شما قرار دارد. تعمير تلويزيون غرب تهران گروه سياري را فراهم كرده كه در صورت نياز شما فورا در محل حاضر شده و خدمات مورد نياز را به شما ارائه مي كند. تعمير تلويزيون غرب تهران نامي آشنا در تعمير تلويزيون است.

مراجعين گرامي براي ثبت در خواست مي توانند از شماره هاي تماس ما استفاده كنند و يا فرم درخواست آنلاين را از گروه تعمير تلويزيون سامسونگ يا و سوني و ال جي غرب تهران درخواست كنند. ما با داشتن تيمي گسترده، متبحر و كارآزموده به انجام همه خدمات تلويزيون طبق وقتي شما مشخص مي كنيد بپردازيم.

تعمير تلويزيون غرب تهران خدمات بعد از فروش تلويزيون را به شما ارائه مي كند. براي كسب اطلاعات بيشتر و آگاهي از مراحل كاري با شماره هاي ما تماس بگيريد. دفاتر نمايندگي تلويزيون غرب تهران پاسخگوي نيازها و سوالات شما مراجعين گرامي است. تعمير تلويزيون غرب تهران زير نظر مجرب ترين تعميركار هاست.

از قطعات فابريك و اصل شركتي استفاده مي كند و داراي ضمانت نامه رسمي است. اين خدمات در كوتاه ترين زمان در منزل شما صورت مي گيرد. تعمير تلويزيون غرب تهران در نظر دارد كه همه خدمات مربوطه توسط كارشناس آموزش ديده برند تلويزيون شما صورت بگيرد. تعمير تلويزيون غرب تهران خدماتي را براي رفاه حال مشتري ارائه مي كند كه به سبب آن ديگر نيازي نيست شما تلويزيون تعميري خود را به تعميرگاه ببريد. يكي از امتيازات تعمير تلويزيون غرب تهران اين است كه سرعت بالايي در ارائه خدمات به مراجعين دارد. شما مي توانيد براي تعمير تلويزيون خود به شعب مختلف ما تماس بگيريد.

چه چيزي تعمير تلويزيون غرب تهران را متفاوت مي سازد ؟

با اشكالي روبرو شده ايد؟ مهم نيست كه تلويزيون را از كجا خريده ايد، متخصصين ما آماده مي باشند تا آن را براي شما حل كنند. شما مي توانيد هر چيزي را به ما بسپاريد. تلويزيون كار نمي كند؟

كارشناسان ما در اينجا براي كمك به حل سريع آن مي باشند تا بتوانيد دوباره به تماشاي نمايش هاي مورد علاقه خود بپردازيد. اشكالاتي مثل:

اشكالات صدا

اشكالات صفحه

پيكسل موجود نيست

صفحه روشن نمي شود

مسائل تنظيم

با توجه به قيمت تلويزيون و قطعات آن ما قيمت گذاري تلويزيون شما را مشخص مي كنيم. آن را به نمايندگي خدماتي مان مي سپاريم و يا اگر براي شما مقدور است در خانه خود در وقتي براي شما مناسب است به تعمير مربوطه مي پردازيم. مهم نيست كه تلويزيون خود را از كجا خريده ايد. تعمير تلويزيون غرب تهران هنوز هم مي تواند به شما كمك كند. هزينه تعمير تلويزيون توسط تعمير تلويزيون غرب تهران شامل همه قطعات و نيروي كار است.

 تلويزيون شما اشكال دارد؟

تلويزيون شما داراي اشكالي است كه مي توانيم آن را حل كنيم؟ چه اشكال سخت افزاري، چه در مؤلفه هاي آسيب ديده و چه در بلندگو اگر تلويزيون شما مشكلي داشته باشد،

تعمير تلويزيون غرب تهران روش هاي مختلفي را براي ترميم تلويزيون تان ارائه مي كند و متخصصين زبده اي را در اختيار دارد. هر كدام با توجه به برند مورد نظر شما سرويس ها و خدمات متفاوتي ارائه مي دهند. در همه مراحل متخصصين تعمير تلويزيون غرب در كنار مشتري خواهند بود و مشتري را در ارائه خدمات مورد نظر ياري خواهند كرد.

با توجه به ايجاد رساني مدل هاي جديد تلويزيون، امكان دارد نصب و راه اندازي و همينطور ارائه خدماتي مثل تعمير آن ها اشكال باشد. اما افرادي كه در گروه تعمير تلويزيون غرب تهران مشغول به كار مي باشند. هميشه در حال گذراندن دوره هاي عملي براي افزايش مهارت و تخصص لازم مي باشند.

چگونه متوجه شويد كه تلويزيون نياز به تعمير دارد؟

همه تلويزيون ها همراه با يك ماه ضمانت خدمات مي باشند. مي توانيد ضمانت اصلي كارخانه خود را هم حفظ كنيد. اگر ضمانت نامه شما به اهمه رسيده باشد ما مي توانيم بهترين خدمات را براي بازيابي هر چه بهتر تلويزيون به شما ارائه دهيم.

مرحله اول:

به روز رساني نرم افزاري قابل استفاده براي تلويزيون را بررسي كنيد. براي نياز به تعمير، به متخصصين تعمير تلويزيون غرب تهران اعتماد كرده و راهنماي بررسي ما را دنبال كنيد.

مرحله دوم:

اگر تلويزيون شما نياز به تعمير دارد، لطفا براي ترتيب قرار ملاقات خود به فرم رزرو ما مراجعه كنيد.

مرحله سوم:

وقتي كه نياز به تعمير تلويزيون خود را تأييد كرديد. يك تعميركار معتبر تعمير تلويزيون غرب تهران در زمان مشخص شده از مكان شما بازديد مي كند.

مرحله چهارم:

ما تلويزيون شما را مستقيما در محل تعمير خواهيم كرد.

 تعمير تلويزيون توسط تعمير تلويزيون غرب تهران مقرون به صرفه است؟

بيشتر كساني كه از تلويزيون هاي LED و LCD استفاده مي كنند، ترس از خرابي آن را دارند. بيشتر افراد از اين واهمه دارند كه جايگزيني قطعات خوب و اصلي مي تواند براي آن ها پر هزينه و پر دردسر باشد و يا فكر مي كنند كه نمي توانند آن ها را تعمير كنند.

با اين همه، اين مسئله هميشه صدق نمي كند. با وجود يك متخصص خوب شما مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ دردسري دوباره تعمير كرده و نگران خريد دوباره تلويزيون نباشيد.

اگر مي توانيد تلويزيون خود را تعويض كنيد كه پنل آن شكسته شده باشد. لطفا دقت كنيد در مواردي كه در اثر ضربه به صفحه جلويي تلويزيون شما آسيب ديده باشد و در نتيجه ترك خورده باشد.

به عنوان يك تعمير مقرون به صرفه طبقه بندي نمي شود. علت اين امر اين است كه صفحه جلويي يا صفحه تلويزيون ??? هزينه تلويزيون را تشكيل مي دهد.

پس در بيشتر موارد جايگزيني تلويزيون در اين حالت از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه تر است. اگر آنقدر بدشانس مي باشيد كه به طور تصادفي به صفحه تلويزيون آسيب رسانده ايد، ارزش اين را دارد كه ضمانت تلويزيون خود را بررسي كنيد. اما در صورتيكه صفحه تلويزيون نشكسته باشد شما مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ دردسري تعمير كنيد. نگران خريد دوباره تلويزيون نباشيد.

سرويس تي وي شما را در انجام هر يك از اشكالات ياري مي كند. شما مي توانيد از محل ما بازديد كرده و از اعتبار ما اطمينان حاصل كنيد. تعمير تلويزيون غرب تهران به شما خدماتي متمايز ارائه مي كند.