یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

مشاوره آنلاين چيست؟

 

مشاوره آنلاين ، ارائه خدمات تخصصي روانشناسي و مشاوره غيرحضوري در بستر اينترنت است كه با بهره گيري از بسترهاي ارتباطي به صورت صوتي و يا تصويري در حوزه بهداشت روان، صورت مي گيرد. پيشرفت و رشد تكنولوژي در زمينه روانشناسي هم وجود داشته به گونه اي كه امروزه شاهد ارائه خدمات روان درماني به صورت آنلاين و با استفاده از برنامه هاي ارتباطي نظير واتس آپ، ايمو و اسكايپ و يا مشاوره آنلاين تلفني هستيم تا از اين ظرفيت هاي موجود براي درمان بيماري هاي رواني استفاده كنيم.

در هنگام مواجه افراد با مشكلات، خانواده و دوستان آنها به عنوان اولين گزينه براي حل مشكلات آنها شناخته و پيشقدم خواهند شد. اما زماني كه اين مشكلات عميق تر بوده و نيازمند كمك و مشاوره حرفه اي خواهد بود، وجود يك مشاور احساس مي شود.

در دنياي كنوني و به سبب شرايط پيش آمده در زمينه هاي مختلف، مشكلات ميان زوجين، فرزندان، مسائل كاري، اختلافات خانوادگي و شغلي، مشكلات جوانان و نوجوانان، در زندگي افراد سر باز مي كنند. مهم اين است كه چگونه مي توان براي حل اين مسائل و مشكلات قدم برداشت چرا كه اين مشكلات مي تواند براي هر كسي در زندگي او به وجود بيايد. هنگامي كه افراد از تجربه كافي براي حل اين مشكلات برخوردار نيستند تا بتوانند آن را سريعا حل كنند، مشاوره آنلاين راهگشا خواهد بود. مشاوره آنلاين در حوزه هاي مختلف و طبق تخصص، توانايي كمك و تاثيرپذيري در زمينه هاي مختلف در افراد را دارد.

مزاياي مشاوره آنلاين

 

جدا از مشاوره حضوري كه طي آن به رفع مشكلات افراد مي پردازند، مشاوره هاي آنلاين توسط مشاورين در بستر اينترنت و غيرحضوري هم قطعا فوايدي را در جهت حل مشكل افراد خواهد داشت. در زير و ادامه اين مطلب به اين فوايد اشاره خواهيم كرد.

1-امنيت و اطمينان

در هر جلسه مشاوره مي بايست، اصل امانت داري و رازداري افراد توسط مشاور به خوبي رعايت و اجرا شود. در مشاوره غيرحضوري نيز اين اصول كاملا توسط مشاور رعايت شده و اجرا مي شود. گاهي اوقات افراد درخواست دارند كه حتي هويت آنها ناشناخته بماند و نسبت به اين موضوع اهتمام مي ورزند، به همين خاطر در مشاوره آنلاين، اين امكان براي افراد فراهم شده تا از اين طريق از خدمات مشاوره و كلينيك روانشناسي آنلاين استفاده كنند.

2-دسترسي ساده و راحت

در اين نوع مشاوره نيازي به مراجعه حضوري نخواهد بود و افراد قادر هستند تنها از طريق روشهاي ارتباطي از پيش اعلام شده از خدمات مشاوره استفاده كنند. اين ويژگي فرايند مشاوره را براي افرادي كه مشغله كاري زيادي دارند و يا به دليل مسافت هاي طولاني و پرهزينه كه حوصله بر و طاقت فرسا نيز هستند و حتي به دليل مشكلات جسماني قابليت حركت و جا به جايي را ندارند، آسان و شيرين كرده است. از جمله افرادي كه مي توانند از اين نوع خدمات استفاده كنند، كساني هستند كه در خارج از كشور بوده اما از لحاظ آداب و رسوم، عقايد و فرهنگ ايراني دارند و مي توانند از مشاوره مشاورين آنلاين استفاده كرده و به صورت كاملا غيرحضوري و امن، با مشاوران ارتباط برقرار كنند.

3-درمان موثر

همانند مشاوره حضوري و چهره به چهره، در مشاوره غيرحضوري نيز تمامي استانداردها و پيش نيازهاي يك جلسه مشاوره، كاملا رعايت شده و در پروسه درماني به كار گرفته خواهند شد. اين شيوه ها مربوط به روش هاي درماني روانشناختي هستند كه در ايجاد درمان موثر و مفيد و مناسب براي افراد در ارتباط با مسائل و مشكلات آنها، توسط مشاورين آنلاين رعايت خواهند شد.

4-سريع و دردسترس بودن

برخي شرايط ممكن است به وجود بيايد كه توانايي آن را نداشته باشيد كه به مشاور مراجعه كنيد مثلا هنگامي كه با همسر خود به مشكل خورده ايد  و نمي دانيد كه چه عكس العملي را بايد از خود نشان دهيد،  يا فرزند جوان شما با دوستاني معاشرت دارد كه بر رفتار و اعمال او اثر سوء گذاشته است. در چنين حالاتي و بسيار حالات ديگر، نيازمند يك روانشناس و مشاور هستيم كه در سريعترين زمان ممكن بهترين راهنمايي را براي موقعيت ما به ما بدهد. اينگونه مواقع وجود يك مشاوره آنلاين بهترين گزينه و راحت ترين آن خواهد بود چرا كه ديگر نمي توان موانعي را بر سر راه حضور در مشاوره متصور بود.

دامنه مشاوره و روانشناسي آنلاين بسيار گسترده و وسيع است. مشاوره فردي براي درمان اختلالات رواني، افسردگي، اضطراب و استرس، مشكلات ارتباطي خانواده به منظور حل اختلافات، ارتباط زوجين و رابطه ميان فرزندان با والدين تنها بخشي از خدمات قابل ارائه توسط اين نوع مشاوره است.

همه آنها يك هدف واحد را دنبال مي كنند و آن تنها يك اين است كه زمينه ساز رابطه اي سالم در هر جا و هر مكان توسط افراد مختلف در حرفه هاي متنوعي كه دارند باشد.

جهت كسب اطلاع بيشتر و ارتباط با مشاورين آنلاين گپچه با ما در ارتباط  باشيد.

منبع: گپچه

 

 

 

كنفرانس تلفني / كلاس مجازي

كنفرانس تلفني / كلاس مجازي

سامانه كنفرانس تلفني آرموو چيست؟

بعضي از خدمات رو نميشه روش قيمتي گذاشت، كنفرانس تلفني آرموو هم جزو اين دسته از خدماته كه نه تنها خطرات و مشكلات ناشي از سفر رو حذف كرده بلكه در عين سادگي، دسترسي به اون بسيار هم آسونه و قيد هر محدوديتي رو زده تا ديگه دغدغه اي در ذهن كاربراش باقي نگذاره . قراره تو اين كنفرانس ها اتفاقات جالبي براتون بي افته، پس اگر دنبال صرفه‌جويي در هزينه و زمانتون هستين، بايد بگيم با اين سامانه امكان حضور همزمان در چند مكان مختلف رو دارين، ضمن اينكه پكيج كاملي از صرفه جويي براتون فراهم كرده، بهتره نگاه دقيق تري به مزيت هاي اين سامانه داشته باشيم تا خيالتون از هر جهت راحت بشه

 

0c7_s2.png


به كلاس مجازي [تلفني] آرموو خوش آمديد

قراره با اين كنفرانس هاي آنلاين كلاس درس مدرسه و دانشگاه را به خونه هاي شما بياريم، البته بدون هيچ محدوديت سني و ظرفيت شركت كننده تا ?? نفر، خبر خوش ديگه اينكه نيازي به اينترنت ندارين، اين كلاس ها تلفني برگزار ميشه و هر آموزشي از درسي و دانشگاهي گرفته تا آموزشگاه هاي آزاد زبان و حتي كنفرانس ها و سمينارها و جلسات كاري سازمان ها و شركت ها رو پوشش ميده.

فقط كافيه اراده كنيد، گوشيو برداريد و با يه تماس خودتون رو وسط كنفرانس تلفني كه نياز دارين، قرار بدين.

 

چي كنفرانس تلفني آرموو رو جذاب كرده؟

امكان مكالمه تلفني همزمان با ?? نفر!

نداشتن محدوديت سني با خدمات دهي به كاربران ? تا ??? سال!

عدم نياز به اينترنت و قابليت اتصال با تلفن ساده...

امكان گفتگوي متقابل بدون فوت وقت و كاهش هزينه‌هاي تماس

صرفه‌جويي اقتصادي در هزينه هاي اياب و ذهاب و كاهش هزينه هاي جاري

حذف خطرات و مشكلات سفرهاي ضروري و غير ضروري و استفاده بهينه از زمان

امكان ارتباط مداوم با مراكز دانشگاهي، آموزشي، شغلي و آموزشگاه ها

كاهش فاصله ها و امكان حضور همزمان در چند مكان مختلف

صرف جويي در وقت

امكان اتصال دفاتر كاري و كارمندان بخش هاي گوناگون با يكديگر

كاربرد بسيار ساده و آسان

 

با كنفرانس تلفني آرموو مي توني نقل هر مجلسي باشي

تا حالا به اين فكر كردين كه چقدر خوب مي شد اگر مي تونستين هر جمعي رو به خونه تون بيارين؟

سامانه ي كنفرانس تلفني آرموو فراتر از اون رو براتون در نظر گرفته و امكان حضور تو هر محفلي اعم از آموزشي، كاري، درسي و دانشگاهي را نه تنها تو خونه بلكه هر جايي كه شما حضور داريد رقم زده، اين سامانه جديدا طراحي شده تا كاربرهاي آرموو بتونن بدون هيچ قيد و شرطي امكان دسترسي به كلاس هاي تلفني رو داشته باشند.

 

كنفرانس تلفني آرموو كجاها كاربرد داره؟

برگزاري كلاس هاي آموزشي

جلسات روانشناسي گروهي

جلسات مكالمه زبان

جلسات اداري و فني

جلسات با مترجم همزمان

برگزاري سمينار تلفني


فرم رزرو كنفرانس تلفني

براي پيوستن به حلقه مشتركاني كه در كنفرانس تلفني حضور دارند و اضافه شدن به اين گروه ها مي تونيد فرم زير را تكميل كنيد تا بدون نياز به حضور فيزيكي در يك مكالمه همزمان گروهي آموزشي يا شغلي شركت كنيد.

ديگه مهم نيست كجايي با آرموو دقيقا وسط ماجرايي، فقط كافيه فرم زير رو تكميل كني و كنفرانس دلخواهتو رزرو كني.

 

منبع: https://www.armoo.co/conference-call/

 

جدايي پويان مختاري و نيلي افشار براي بار دوم

جدايي پويان مختاري و نيلي افشار براي بار دوم

اين دو چهره قبلا يكبار از هم جدا شدند و بعد از گذشت چند هفته دوباره با هم وارد رابطه شدند و آشتي كردند، اما در اوايل ابان 99 دوباره با هم دعوا كردند و حال به احتمال زياد براي هميشه از هم جدا مي شوند.

نيلي افشار با انتشار ويديو از خودش در استوري مثل هميشه مي گويد:

من در سخت ترين روزها كنارت بودم، الان چه گناهي كردم چه دشمني باهام داري كه اينجوري با من رفتار ميكني، هر شب بايد دختراي ديگه را بياري خونه و منو يش اونا تحقير كني كه اونا شاد باشند؟ وقتي منو از مسافرت ميپيچوني و ميگي برو خونه كه با بقيه دخترا شاد باشي؟ وقتي من از همه چيز و همه كس گذشتم كه فقط با تو باشم و…

 

پويان مختاري نيز در چند استوري نوشت:

هر كاري كردم بسازمش يا تغيير ايجاد كنم نشد و نميشه، اين رابطه را ديگه راستش نميتونم ادامه بدم. از اينجا به بعدش هر دومون فقط سوخت ميديم هر دو از لحاظ روحي به نظرم منظقي بايد تموم شه همه چي هر چندم الام تموم شدست.

پويان مختاري كيست؟

پويان مختاري متولد ? مهر ماه ???? در شهرستان ايذه، خواننده ايراني اسـت. او فارغ‌التحصيل فوق ديپلم نقشه كشي صنعتي از دانشگاه اهواز اسـت.

فعاليت‌هاي موسيقي پويان مختاري!

او فعاليت خود را در زمينه موسيقي با سبك پاپ آغاز كرد و سپس كم كم سبك رپ را هم با آن تلفيق كرد. بعضي از موزيك هايش به زبان بختياري است.

منبع : dailys

 

روغن هاي گياهي گرم

روغن هاي گياهي گرم

jo8w_e1.jpg

امروزه طب سنتي طرفداران زيادي پيدا كرده و جايگاه ويژه اي در ميان مردم دارد. يكي از موادي كه محققان طب سنتي معتقد هستند تاثيرات فوق العاده اي بر سلامت افراد داشته و مي تواند از ابتلا به بيماري هاي مختلف جلوگيري كند، روغن هاي گياهي هستند. از جمله كاربردهاي اين روغن ها اين است كه در صورت ماساژ پوست با آن ها پس از حمام (كه منافذ پوست باز هستند)، به شفاف شدن پوست و از بين رفتن آلودگي هاي احتمالي و لك ها كمك خواهند كرد. همچنين در فصول سرد سال كه مزاج سرد و خشكي دارند، مي توان با استفاده از اين روغن ها مانع از ابتلا به بسياري از بيماري هاي داراي منشا سردي و خشكي مانند زكام شد. در اين مطلب به معرفي و بررسي خواص بي نظير چند مورد از روغن هاي گياهي گرم مي پردازيم.

روغن براهمي

روغن براهمي كه از گياهي با همين نام گرفته مي شود، يكي از روغن هاي مفيد و پر كاربرد در طب آيورودا است كه بيشتر به عنوان تقويت كننده مغز به كار مي رود و به ايجاد تعادل در بين سيستم هاي مختلف بدن كمك مي كند. از گذشته تاكنون از اين روغن جهت درمان بسياري از بيماري ها استفاده شده است. گايه براهمي گياهي كوچك و آبدار است كه شاخه هاي زيادي دارد و به طور طبيعي در باتلاق ها، آب هاي كم عمق و خاك مرطوب رشد مي كند. گل هاي كوچك اين گياه كه به رنگ هاي بنفش روشن يا سفيد بوده و مانند ساير بخش هاي گياه خاصيت دارويي دارند، طعم تلخ و شيريني داشته و از آن ها به عنوان يك انرژي خنك كننده استفاده مي شود.  از جمله خواص اين روغن مي توان به تاثير فوق العاده آن بر تغذيه و رشد مجدد موها اشاره كرد. استفاده از اين روغن مانع از خشكي و بد حالت شدن مو، شكننده شدن مو و پوسته‌پوسته شدن پوست كف سر شده و از سفيد شدن مو در سنين پايين، ريزش شديد مو، مو خره و بسياري از مشكلات ديگر جلوگيري مي كند. همچنين اين روغن به آرامش ذهن و بدن كمك كرده و سطح هورمون كورتيزول (هورمون استرس و اضطراب) را كاهش مي دهد و به اين ترتيب شما مي توانيد خواب آرامي داشته باشيد. استفاده از اين روغن مي تواند منجر به كاهش علائم ابتلا به آلزايمر شده و به سلول هاي مغز در بازسازي بافت هاي مغز كمك كند. تاثيرگذاري بر قسمت هيپوكامپ مغز  و تقويت حافظه و افزايش تمركز از ديگر فوايد اين روغن مي باشد. روغن براهمي منبع خوبي از آنتي اكسيدان بوده و با از بين بردن راديكال هاي آزاد، خطر ابتلا به سرطان را كاهش داده و مانع از پيشرفت اين بيماري مي شود. اين روغن به تقويت سيستم ايمني بدن نيز كمك كرده و از بدن شما در برابر بيماري هاي مختلف محافظت مي كند. بسياري از افراد مبتلا به آرتروز، نقرس و بيماري هاي التهابي براي درمان خود به سراغ اين روغن پر خاصيت مي روند. تسكين و بهبود زخم معده و درمان سندرم روده تحريك پذير نيز از ديگر خاصيت هاي پزشكي و درماني اين روغن به شمار مي آيد. اين روغن سطح قند خون بيماران مبتلا به ديابت را كنترل و تنطيم كرده و به اين ترتيب مي تواند براي اين افراد نيز مفيد واقع شود. با وجود همه اين ويژگي ها و مزايا مي توان نتيجه گرفت كه خريد روغن براهمي و استفاده از آن براي سلامت شما بسيار مفيد و سودمند خواهد بود.

روغن خراطين

روغن خراطين كاملا طبيعي بوده و از نوعي كرم كه منشا اصلي آن هندوستان و پاكستان است تهيه مي شود؛ اين كرم در بدن خود ماده اي با خاصيت دارويي دارد كه مي تواند بافت هايي از بدن و پوستي را كه آسيب ديده اند، بازسازي و ترميم كند. روغن خراطين داراي مواد مغذي چون ويتامين E، كلاژن امگا 3، امگا 6، امگا 9، آلانتوئين و پروتئين است كه همه اين مواد نقش اساسي و مهمي در ساخت كرم هاي ترميم كننده و جوان كننده پوست دارند. از جمله كاربردهاي اين روغن مي توان به از بين بردن چين و چروك ها، از بين بردن جاي جوش ها و زخم ها و اسكارها، حجم دادن به لب و گونه، افزايش گردش خون، چاق كردن صورت،  از بين بردن گودي زير چشم، از بين بردن خط خنده و چروك هاي اطراف چشم، از بين بردن لك هاي صورت، حجم دادن به عضلات (به ويژه براي ورزشكاران)، تقويت و رشد مو و ... اشاره كرد. شركت بازرگاني پيشگامان شيمي يكي از شركت هاي وارد كننده محصولات و مواد اوليه شيميايي است و شما مي توانيد جهت خريد روغن خراطين به سايت اين شركت مراجعه فرماييد.

روغن آرگان

از ديگر روغن هاي شناخته شده و محبوب روغن آرگان است. اين روغن كاربرد گسترده اي در صنعت توليد محصولات آرايشي و بهداشتي دارد. روغن آرگان از ميوه درخت آرگان كه بسيار شبيه فندق است، به دست مي آيد. محل اصلي كشت اين درخت جنوب غربي مراكش و دره سوس بوده و يك سال پس از گل دادن اين درخت ميوه آن رسيده و مي توان از آن براي تهيه روغن استفاده كرد. اين روغن خواص بسياري دارد و به همين  دليل هم به طلاي مايع معروف شده است. به عنوان مثال اين محصول تاثير فوق العاده بر موهاي آسيب داده داشته و با حفظ رطوبت، خشكي موها را درمان مي كند. همچنين مي تواند در درمان شوره سر و ريزش مو موثر و مفيد واقع شود. از ديگر كاربردهاي اين روغن بهبود كيفيت پوست مي باشد. اين روغن براي پوست هايي كه داراي جاي جوش هستند، معجزه مي كند. علاوه بر آن استفاده از روغن آرگان در درمان چين و چروك ها، خشكي پوست، بهبود خارش و حساسيت هاي پوستي، مرطوب كننده قوي پوست بدن، افتر شيو عالي و ... بسيار موثر است. از اين روغن در لوازم و محصولات آرايشي و بهداشتي مانند انواع لوسيون ها، صابون ها، پاك كننده هاي پوست، ترميم كننده و حالت دهنده هاي موها، اسپري هاي دو فاز، كرم ها و شامپوهاي تقويت كننده نيز استفاده مي شود. در صورت تركيب اين روغن با روغن هاي ديگري چون روغن جوجوبا، روغن براهمي و كره شي باتر مي توانيد تاثيرگذاري و ارزش اين روغن را افزايش دهيد. همين طيف گسترده كاربرد سبب شده افراد  .زيادي تمايل به خريد روغن آرگان نشان دهند.

 

 

مدير تز مشاوره پايان نامه

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

7 ايده متفاوت هديه ولنتاين براي آقايان

7 ايده متفاوت هديه ولنتاين براي آقايان

ولنتاين جشن متفاوتي با ديگر جشن‌هاست. هديه ولنتاين با ديگر هديه‌ها فرق دارد چرا كه برخلاف هديه ديگر جشن‌ها  يك هديه كاربردي نيست و بيشتر جنبه فانتزي و يادگاري دارد.  البته اين بستگي به هنر و ذوق شما دارد كه چقدر اين هديه را بهتر انتخاب كنيد ولي مطمئن هستم كه تهيه كادو ولنتاين مردانه دغدغه‌ي بزرگتري براي خانم‌ها هست و اصولا آقايان با يك هديه ساده آماده (??? آقايان) سروته ماجرا را خم مي‌آورند و برعكس خانم‌هاي عزيز دوست دارند كه بهترين كادوي ولنتاين براي پسر را تهيه كنند.

ولي براي همسر يا نامزدمان چه چيزي بخريم؟ هديه انتخابي شما بايد حسي را منتقل كند كه همواره بين شما مشترك است. بايد به اين موضوع بسيار دقت كنيد. يعني ممكن است من به يك هندزفري نياز وافري داشته باشم ولي دوست دارم در روز ولنتاين از همسرم يك قاب عكس با تصوير خاطره‌انگيز از خاطراتمان هديه بگيرم نه يك لزوما يك هندزفري!

 

همچنين بسته بندي هديه ولنتاين هم اهميت ويژه اي دارد كه قبلا درباره آن در وبلاگ روسيلي در مطلب هديه ولنتاين خود را با اين ? روش خلاقانه و ساده بسته بندي كنيد صحبت كرده‌ايم.

پيشنهادهاي روسيلي براي كادو ولنتاين براي آقايان

در ادامه به معرفي چند ايده براي ولنتاين خواهيم پرداخت.

?- قلك عاشقانه!

اگر تازه با هم آشنا شده‌ايد و برنامه‌ كارهاي بزرگ را در سر داريد پيشنهاد مي‌كنم با يك هديه حساب شده به يار زندگي مشترك‌تان ثابت كنيد كه مي‌خواهيد زندگي‌تان را باهم بسازيد. يك قلك شيشه‌اي با چند سكه پول داخل آن مي‌تواند هديه‌اي باشد كه هميشه شما را به ياد مرد زندگي‌تان بندازد.

rcge_c1.jpg

ظرف شيشه‌اي با كلي شكلات و تزيين زيبا مي‌تواند يك قلك عاشقانه ديگر باشد. من خودم يكي شبيه اين را دريافت كرده‌ام و بسيار دوستش دارم.

?- جعبه خوردني‌هاي خوشمزه

حتما بارها شنيده‌ايد كه راه قلب مردان از شكمشان مي‌گذردمن به عنوان يك مرد اعتراف مي‌كنم كه كاملا اين موضوع صحيح استيك جعبه دوستاني از انواع خوراكي‌هاي باحال كه مورد علاقه معشوقتان است بعنوان جعبه‌ي مخفي كه در گوشه‌اي كمد خود خواهد گذاشت و گاهي به دنبالش خواهد رفت مي‌تواند بسيار جذاب باشد.

اين جعبه مي‌تواند پر از انواع شكلات، سس‌هاي مورد علاقه، تنقلات، نوشيدني‌هاي مورد علاقه و …. باشد.

چه چيزي بهتر از يك جعبه خوشمزه انواع خوردني براي هديه ولنتاين براي آقايان شكمو

?لباس‌هاي بافتني

لباس بافتني از اين نظر جذابيت دارد كه وقت زيادي صرف آن كرده‌ايد و لحظه به لحظه با عشق آن را بافته‌ايد. اصلا كلاه و شالي كه مادران براي فرزندانشان مي‌بافند نماد عشق است. شما هم مي‌توانيد اين كار را بكنيد، كافي است از همين الان شروع كنيد و هر شب يك ساعت وقت بگذاريد.

 

من اگر چنين كلاه بافتني را براي هديه ولنتاين دريافت كنم و مطمئن باشم كه معشوقم آن را بافته است محال است با چيز ديگري در زندگي عوضش كنم. يا ميتوانيد يك كلاه بيسبالي هديه دهيد. 

?- كتاب و موسيقي و فيلم و هر اقلام فرهنگي ديگري

لازم نيست هديه ولنتاين براي آقايان چيزي باشد كه بتواند در دست نگه داردش! مخصوصا اگر عاشق فرهنگ و هنر باشد چه چيزي بهتر از اينكه به مناسبت ولنتاين با هم به يك تئاتر زيبا برويد و يا در يك كنسرت خوشحال شركت كنيد.

همچنين مي‌توانيد يك فيلم جذاب دانلود كنيد و با كلي هله هوله و به مناسبت ولنتاين بنشينيد و در كنار هم تماشايش كنيد، هدف اين است كه بهانه‌اي پيدا كنيم براي خوشحال بودن و عاشق هم شدن.

 

چه چيزي بهتر از لحظه‌هاي خوب با يك فيلم خوب در كنار هم به بهانه شب ولنتاين

 

درباره هديه بخوايند: كانال هديه مردانه

?- يك گجت دوست داشتني

خوب هر قدر هم كه بخواهيم عاشقانه‌ باشد، همه پسرها يك طرفشان عاشق چيزهايي مانند فوتبال! تكنولوژي! و ماشين يا چنين چيزهايي است. يك مجسمه مينياتوري از چيزي كه خيلي دوستش دارد مي‌تواند ولنتاين امسال شما را خاطره انگيز كند.

اگر عاشق تكنولوژي است مي‌توانيد چيزي مانند يك دستگاه VR يا يك لنز براي گوشي به او هديه بدهيد. چيزي كه لزوما نياز وافري به آن ندارد ولي از داشتنش خوشحال مي‌شود.

يك گجت تكنولوژيك كه نياز اساسي به آن ندارد ولي از داشتنش لذت مي‌برد

?- كارت تبريك ولنتاين

خوب اگر از آن دسته افرادي هستيد كه دوست نداريد زيادي هزينه كنيد و در عين حال كارتان شيك باشد و دلنشين و يا اينكه اگر سال هاي زيادي از رابطه‌تان مي گذرد و دوست داريد كه كمي متانت به خرج دهيد ?? پيشنهاد مي كنيم از كارت تبريك هاي ساده و خلاقانه براي هديه ولنتاين آقايان استفاده كنيد.

 

كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟

xwfs_c2.jpg

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ، بخش عمده اي از دانش آموزان اين سوال برايشان پيش مي آيد كه در اين زمان كه به منابع آموزشي نياز داريم به سراغ كلاس خصوصي برويم يا نه از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. خب براي  رسيدن به هدف ها و همين طور رشته هاي تاپ دانشگاه هاي معتبر ما نياز داريم تا اين دو مقوله را بررسي كنيم تا شما دانش آموزان بتوانيد به راحتي تصميم گرفته و ديگر نگران منابع آموزشي خود نباشيد.

كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

تمامي دانش آموزان براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاش و هزينه اي دريغ نمي كنند. اما مسئله اين است كه به كلاس خصوصي برويم يا از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت اين دو مقوله را براي شما بررسي كرده تا به درستي تصميم بگيريد.

اصلا چرا بايد از منابع آموزشي استفاده كنيم؟

سوال قشنگي است! شما دانش آموزان با كل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر كشور رقابت داريد. دانش آموزاني كه در مدارس تيزهوشان يا مدارس برتري درس خوانده اند. از طرفي افرادي كه با استفاده از منابع آموزشي سعي در افزايش ظرفيت و گنجايش خود در مسائل درسي را دارند. پس شما براي رقابت با اين دانش آموزان نياز به تقويت آموزش خود داريد و بايد از منابع آموزشي كه شما را به سمت درست هدايت كند و در زمينه تست زدن تقويت كند استفاده نماييد.

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر بيشتر است يا كلاس خصوصي ؟

خب استفاده از اين دو مقوله هر كدوم ويژگي و مزاياي خاص خود را دارند. شما با شركت در كلاس خصوصي مي توانيد سوال ها و ايراد هاي خود را از اساتيد مربوطه بپرسيد.يا وقتي كه در حل مسئله اي به مشكل برمي خوريد سر كلاس از استاد خواهش كرده تا اين سوال را براي شما حل كند.

پكيج هاي موسسه حرف آخر اين مزيت را دارند كه شما بدون محدوديت مي توانيد از تدريس اساتيد برتر كشور استفاده كنيد. اگر قسمتي را متوجه نشديد مي توانيد حتي 100 بار آن مطلب را مشاهده كنيد در صورتي كه در كلاس خصوصي نمي توانيد بيش از 2 بار سوال خود را بپرسيد. چون يا خجالت مانع اين كار مي شود يا ترس از عصبانيت استاد.

مزيت كلاس هاي خصوصي در مقابل پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • پرسيدن سوالات و اشكالات خود
  • رفع مشكلات درسي

معايب كلاس هاي خصوصي :

  • هزينه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها براي رفت و آمد
  • استفاده از تدريس فقط يكبار امكان پذير است
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد فقط يكبار مي توانيد آن را بپرسيد
  • زمان كلاس هاي خصوصي محدود است
  • اگر مبحثي را ياد نگرفته باشيد بايد دوباره براي آن درس هزينه كنيد
  • استفاده از اساتيد برندي كه فقط در شهر شما شايد معروف باشند

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • با استفاده از اين پكيج تدريس ها را مي توانيد صد ها بار تماشا كنيد
  • نيازي براي هزينه دوباره استفاده از تدريس نيست
  • درس خواندن در خانه و پشت كامپيوتر براي شما كسل كننده نمي باشد
  • اين تدريس ها در هر زماني كه بخواهيد در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد مي توانيد فيلم را به عقب برگردانيد و بارها تماشا كنيد
  • زمان بندي استفاده از اين پكيج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزينه و وقت خود را براي رفت و آمد به كلاس خصوصي از دست نمي دهيد

بنابراين از مزيت هاي مهم استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر همين اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشاي تدريس ها بصورت نامحدود مي باشد.

معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • شايد تنها ايرادي كه بتوان به پكيج هاي موسسه حرف آخر گرفت همين نبودن استادي براي پاسخگويي به مسائل دانش آموز مي باشد كه در زير اين مبحث را هم بررسي كرديم.

رفع معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

درسته شايد استادي نباشد كه بتواند سوالات شما دانش آموزان عزيز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدريس اين پكيج ها تامل كنيم مي بينيم كه در كنار استاد مربوطه يك شاگرد در هنگام تدريس همكاري مي كند اين شاگرد وظيفه پرسيدن سوالات شما از استاد را دارد. يعني شاگرد با فرض اينكه ممكن است اين سوال براي شما دانش آموزان پيش بيايد سوالات را از استاد مربوطه مي پرسد تا شما علاوه بر تدريس جذاب ديگر مشكلي در تدريس مربوطه نداشته باشيد.

از نكات مهم ديگر در پكيج هاي موسسه حرف آخر مي توان به اين موضوع اشاره نمود كه اساتيد موسسه حرف آخر اين تدريس ها را با فرض اينكه دانش آموز اصلا در اين مبحث به كلاس درس نرفته است تدريس خود را انجام مي دهد. مجتبي سعادت پيشه بعد از 13 سال دوري از درس با استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشكي راه يافت  اين نشان از تدريس فوق العاده و تدريسي جامع كه از صفر تا صد مباحث را براي دانش آموزان تدريس مي كند است.

علت گرايش داوطلبين كنكوري به منابع آموزشي:

شما داريد وارد رقابتي مي شويد كه مثل يك جنگ تمام عيار است. هر دانش آموز با هر سلاحي كه فكر كنيد وارد اين رقابت مي شود تا رقباي خود را از ميدان به در كند. حال شما چه سلاحي در اختيار داريد؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همين است كه منابع آموزشي حكم سلاح را براي شما دانش آموزان در عرصه كنكور را دارد. خب آيا نبايد اين سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سيستم آموزشي باعث شده تا دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور رو به سمت منابع آموزشي بياورند كه چند از دليل اين مبحث را عنوان مي كنيم.

  • دانش آموزان ممكن است در مدارسي تحصيل كنند كه از لحاظ آموزشي و سطح آموزشي دبيران بسيار ضعيف باشند. خب اين دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور بايد از منابع آموزشي استفاده نمايند.
  • تشريحي درس دادن اساتيد در مدرسه كه باعث شده اكثر دانش آموزان بدليل تستي بودن كنكور نتيجه دلخواه خود را نگيرند
  • نبود اساتيد مطرح كشوري در بعضي از نقاط كشور

هزينه هاي سر به فلك كشيده!!!!!

شما اگر بخواهيد وارد كلاس هاي خصوصي شويد بايد يكم به هزينه هاي كلاس ها اونم در اين شرايط يك نگاهي بيندازيد. هزينه كلاس ها از يك طرف هزينه مدرسه و هزينه رفت و آمد و هزينه مشاوره و هزينه آزمون و… را باهم جمع كنيد اين هزينه ها سر به فلك مي كشد. حال اگر بگيم ما تمام اين مباحث را در طرح هاي موسسه حرف آخر داريم و با قيمتي استثنايي باورتان مي شود؟

مي توانيد با شماره 02166028126 تماس بگيريد تا با مشاورين ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهميد كه اينجا حرف آخر است.

جمع بندي:

متوجه شديم كه ما دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور به منابع آموزشي نيازمنديم. حال استفاده از پكيج هاي كنكوري موسسه حرف آخر مزيت هاي بسياري نسبت به كلاس هاي خصوصي دارد. ما با شناخت معايب و مزيت هاي اين دو مقوله انتخاب را براي شما دانش آموزان راحت تر كرده ايم تا بتوانيد با انتخاب درست راه خود را مشخص كرده تا به هدف هاي خودتان نزديك و نزديك تر شويد.

منبع : https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟ وبسايت حرف آخر