یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

Squicky, the baby squirrel Stories for kids

Squicky, the baby squirrel Stories for kids

 

Hi! I’m Squicky, the baby squirrel. I’m really fast and agile. Do you know where I live? in oak forests. I usually spend my day jumping on oak trees’ branches or eating delicious oaks. And sometimes I rest in my nest. We, the squirrels, build our nests in trees. We really have an oaky life. Don’t we?

Squirrels are from rudents family. It means that we have big sharp teeth and can quickly eat hard things like oak and nuts. Our teeth grow all the time, so we must chew hard things to keep them in the right size!

I’m tiny, and my eyes are big! Most of us are brown, gray, or orange and have fluffy hair. But the most beautiful thing about us is our tail, which is big and hairy. We also have long nails helping us to climb trees.

I think you already know my favorite food! Yes! that is right! I love oaks, and we eat them all the time. But oaks are unavailable in winter, so we have to save some in summer. We hide oaks under the ground so we can use them in winter.

Do you wanna know something funny about us? Sometimes we forget where are hidden oaks are, and those oaks will remain underground for a long time! Can you guess what will happen next? They will grow and become an oak trees! That’s how we help our environment!

So, that’s us! We are clever, fast, kind, and funny. If you want to visit us, you can come to the oak forests.

OH! I know a squirrel family that lives in mango and palm trees. We call them palm squirrels. They have white lines on their bodies!

We have relatives all over the world, except north and south poles and dry desserts. Yes! We are a huge family.

There are red squirrels, flying squirrels, and tree squirrels.

OH! I almost forgot! All of the squirrels Don’t live in trees. Some of us make our nests underground by digging. They are called ground squirrels.

Ok! I’m hungry now! I’m going to eat some oaks! It was a pleasure talking to you!

Bye!

 

 

 

https://postheaven.net/clwk8awm1q

https://friend007.com/read-blog/54089

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/the-snowy-tree-stories-for-kids

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/359237 /

https://www.login.ps/blogs/25339/The-snowy-tree-Stories-for-kids

https://writeablog.net/efsmsckv30

https://www.zupyak.com/p/3529935/t/mommy-is-sick-story

https://www.launchora.com/story/mommy-is-sick-story

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/mommy-is-sick-story

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/297737/mommy-is-sick-story?new=1

https://blackshare.net/blogs/266174/Timmy-the-king-of-jungle-stories-for-kids

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2023/03/06/timmy-the-king-of-jungle-stories-for-kids/

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/370978

 

 

تولید و صادرات وان و جکوزی

آب درمانی در جکوزی برای کودکان

برخی از بیماری‌های کودکان را که با استفاده از آب درمانی ممکن است درمان شوند، بیان می‌کنیم. این بیماری‌ها عبارتند از:

?. آسم: شنا و شستشو در آب گرم می‌تواند علائم آسم را کاهش دهد.

?. بیماری‌های پوستی: در آب داغ بودن، می‌تواند برای درمان بیماری‌های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و جوش کودکان مفید باشد.

?. بیماری‌های عضلانی و اسکلتی: شنا و حرکات در آب می‌تواند درمانی موثر برای بیماری‌هایی مانند آرتروز، درد مفاصل، آسیب‌های ورزشی و دیسک کمر باشد.

?. بیماری‌های نورولوژیک: آب درمانی در جکوزی برای کودکان می‌تواند برای درمان بیماری‌های نورولوژیکی مانند سکته مغزی، اوتیسم و اختلالات حرکتی مفید باشد.

?. بیماری‌های گوارشی: آب درمانی با جکوزی می‌تواند برای کودکان با بیماری‌هایی مانند یبوست، اسهال و کولیک مفید باشد.

توجه داشته باشید که استفاده از آب درمانی در بیماری‌های بالینی بهتر است تحت نظر پزشک باشد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. رسالت ما در لادر جکوزی، ارائه محصولاتی در راستای سلامت و لذت شماست. قطعا در خصوص مزایای استفاده از جکوزی برای کودکان، نکات فوق تمام ماجرا نیست ولی امیدواریم راهگشای حل مشکلات شما بوده باشد. کارشناسان ما 7 روز هفته در خدمت شما هستند تا سوالات شما را درباره خرید انواع وان و جکوزی، پاسخ دهند. شما همواره می توانید با شماره تماسهای 09127272979 و 09127373538 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همچنین با مراجعه به فروشگاه آنلاین وان و جکوزی لادر میتوانید مشخصات و ابعاد محصولات ما را مشاهده و بصورت آنلاین سفارش دهید.

 

https://gitlab.bsc.es/KristaWood1

http://sites.gsu.edu/jsalters2/1-problem-definition/comment-page-1497/#comment-110515

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/3237082-antoinette-morgan

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://www.ladorco.com/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/KristaWood1

https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/KristaWood1/about

https://www.liceovittorinigorgia.edu.it/ilvittorini/2016/10/31/interessante-e-costruttivo-incontro-sulla-raccolta-differenziata-tra-il-sindaco-e-gli-studenti-al-polivalente-di-lentini/#comment-673046

https://harvard.ltd.education/user/kristawood1/

https://graphql-ra-dev.roboticsacademy.fiu.edu/u/KristaWood1

https://blogs.cornell.edu/advancedrevenuemanagement12/2012/03/28/casino-revenue-management/comment-page-69/#comment-189467

https://blog.uvm.edu/bdonaghe/2014/08/14/apps-category/#comment-48929

 

 

دشوارترین سازهای موسیقی برای یادگیری

امروزه سازهای flutes, pianos, guitars, organs, drums, pipes, bugles و غیره وجود دارد. اینها موسیقی ماندگاری تولید میکنند که میتوانند روح بیمار را ارتقاء بخشند. این ابزارها به برقراری ارتباط بین ذهن و بدنتان کمک میکند و احساسی فوق العاده در شما ایجاد میکند.

10- درام Drums

درام-طبل- جزء ابزارهای موسیقی ضربه ای است. آنها حداقل یک پوسته دارند که پوسته ی درام-drum skin- نامیده میشود. طراحی اولیه ی درام بدون تغییر مانده است و قدیمی ترین ابزار موسیقی جهان است. Diembe نوعی درام است که میتوان با یک درامر آن را نواخت در حالیکه انواع دیگر مثل bongo drums و timpaniبه 2 یا چند نوازنده نیاز دارد. نوازنده های جاز، درام هایی را ترجیح میدهند که تکان و طنین بالایی داشته باشد درحالیکه نوازنده های راک، درام هایی را ترجیح میدهند که صدای بلند وخشکی داشته باشد. قرن ها پیش از درام حتی در مراسم مذهبی نیز استفاده میکردند.

point ico   مدت زمان یادگیری متوسط: حدود 18 ماه

9-آکاردئون ACCORDION

آکوردئون یک ساز بادی شستی‌دار با سطح مورب متحرک در دو طرف و بدنه فانوسی است. این ساز جزء ابزارهای موسیقی با حالت جعبه ای است، و همچنین به عنوان squeezebox نیز شناخته میشود. این ساز را نوازنده بین دو دست خود می‌گیرد که در میانه? آن، مجاری هوایی قرار دارند که با باز و بسته شدنشان توسط نوازنده، صدا تولید می‌شود. در یک سمت صفحه ‌کلید کوچکی تعبیه شده‌است که کلیدهای آن وظیفه کنترل ورود هوا به مجاری را دارند و در سمت دیگر جعبه طنین قرار دارد که آن نیز معمولاً دکمه‌های مخصوص خود را دارد. آکاردئون در اروپا، شمال و جنوب آمریکا معمولا در موسیقی folk استفاده میشود. این وسیله همچنین به عنوان ابزار انفرادی یا به همراه موسیقی کلاسیک استفاده میشود. قدیمی‌ترین نام این ساز هارمونیکا است که یک اسم یونانی و به معنی هارمونی موسیقیایی میباشد.

point ico   مدت زمان یادگیری متوسط: حدود 20 ماه

8-گیتار کلاسیک CLASSICAL GUITAR

گیتار کلاسیک یک گیتار چوبی آکوستیک است که در موسیقی کلاسیک استفاده میشود. این جزء خانواده گیتار است و 6 سیم دارد. گیتارهای کلاسیک مثل گیتارهای مدرن امروزی ساخته میشوند اما همچنان میتوانیم انواع تاریخی آن را که شبیه گیتارهای رمانتیک باستانی فرانسه و ایتالیا است، پیدا کنیم. برای ساختن سیم گیتارهای کلاسیک از پلیمرهایی مانند نایلون استفاده میشود. این وسیله را luthier Antonio Torres Jurado اسپانیایی در قرن 19 طراحی کرد که به گیتارهای مدرن امروزی تبدیل شد. گیتارهای فلامنکو معروف که رقص جهانی را شکل داد، از گیتارهای کلاسیک منشا گرفته است. اولین گیتار کلاسیک در 4 قرن پیش اختراع شد و ترکیبی از گیتارهای lute, vihuela و the baroqueبود.

point ico   مدت زمان یادگیری متوسط: حدود 22 ماه

حتما بخوانید: معرفی 15 تا از بزرگ ترین و معروف ترین اساتید موسیقی ایران

7-پیانو piano

پیانو با استفاده از یک صفحه کلید نواخته میشود و بطور گسترده در موسیقی کلاسیک و جاز بصورت تک نفره- در خانه و برای آهنگ سازی و تمرین استفاده میشود. sound board و سیم های فلزی توسط یک جعبه ی چوبی محافظت میشوند. در حقیقت پیانو یکی از معروف ترین ابزار موسیقی در جهان است که نام آن مخفف کلمه ی ایتالیایی pianoforte است که این کلمه از دو قسمت شامل: پیانو به معنی ملایم و فورته به معنی صدای بلند –رسا- تشکیل شده‌است و به خوبی منعکس‌کننده? توانایی این ساز در تولید شدت‌های گوناگون صدا می باشد.

point ico   مدت زمان یادگیری متوسط: حدود 22 ماه

6-چنگ Harp

چنگ یک ابزار موسیقی چند رشته ای است که به دسته ی chordophoneها-ابزارهای سیمی- تعلق دارد و سازی مثلثی شکل است که از جنس چوب میباشد. این ساز در اندازه‌های مختلفی وجود دارد و بنابر اندازه ساز، می‌تواند از ?? تا ?? سیم داشته باشد. چنگ‌هایی که دارای پدال می‌باشند معمولاً ??-?? سیم دارند به نام -Pedal Harp- شناخته می‌شوند. نایلون، سیم یاابریشم برای ساخت رشته های چنگ استفاده میشود. بسیاری از آهنگ سازان کلاسیک و باروک مثل Mozart و Dussek از چنگ به عنوان یک ساز انفرادی در کنسرت ها و ارکست ها استفاده میکردند. Casper Reardon جزء اولین هارپیست های شناخته شده در نواختن جاز بود. پیشرفت های منظم در طراحی، باعث شد که هارپ راه خود را در موسیقی مدرن پیدا کند.

point ico   مدت زمان یادگیری متوسط: حدود 22 ماه

 
 

چطور گوش خود را برای یادگیری بهتر موسیقی تقویت کنیم؟

یکی از مهم‌ترین مفاهیم مدنظر اغلب موسیقی دانها، ذوق موسیقی است: یعنی نواختن آن چیزی که واقعاً می‌خواهند. این امر باعث تمایز میان دانشجوی موسیقی و یک موسیقی دان می‌شود. هر کسی می‌تواند این ذوق موسیقی را پرورش دهد. رازش در آموزش شنوایی(ear training) نهفته است.

آموزش شنوایی درک عمیق‌تری از ترکیب‌های نواخته شده را در اختیار نوازنده‌های قرار داده و نقش کلیدی در طول آموزش آنها دارد و روشی ملموس برای نواختن بدون زحمت و غریزی هر آهنگی است.

بنابراین، آموزش شنوایی چیست و چگونه می‌توان به آن رسید؟ حالا اصول آنرا مطرح می‌کنیم.

app charb

آموزش شنوایی چیست؟

برخی از افراد، آموزش شنوایی را مفهومی کاملاً نظری می‌دانند که برای مطالعه نظری موسیقی انتزاعی به کار می‌رود و مختص مراکز آموزشی موسیقی است. اینطور نیست. آموزش شنوایی یکی از مهم‌ترین مهارتهای عملی موسیقی است که باید کسب کنید!

به طور خلاصه، آموزش شنوایی هنر تربیت گوش‌ها برای خدمت به نوازنده درونتان است. ما با این شیوه میان مفاهیمی همچون فواصل، کوردها، گام‌ها و ملودی‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم تا به موسیقی مدنظرمان برسیم. این امر مزایای بی شماری برای نوازنده‌ها دارد که به شما برای نواختن و خواندن هماهنگ، تقویت درک ریتم، نوشتن موسیقی مدنظرتان و غیره کمک می‌کند.

بهترین ابزار موسیقی که باید برای ساختن آینده درخشان به کودکتان یاد دهید!

این فرایند نیازی به فرایند رسمی ندارد و با گوش کردن بیشتر حاصل می‌شود.

چرا نیاز به یادگیری آموزش شنوایی داریم؟

به طور کلی دو نوع نوازنده وجود دارند آنهایی که خودشان نواختن را به کمک شنوایی می‌آموزند و آنهایی که از طریق دروس رسمی، نواختن را می‌آموزند.

در بلند مدت یادگیری نواختن به وسیله شنیدن و قبل از دریافت سایر انواع آموزش موسیقی برایتان مفید خواهد بود.

آموزش شنوایی یک مهارت مستقل نیست. ارتباط نزدیکی با بداهه نوازی، نوازندگی و خوانندگی همزمان، به موقع نواختن و حتی نوشتن موسیقی مدنظرتان دارد. پرورش گوشهایتان در این زمینه به طور طبیعی منجر به نواختن راحت و بدون استفاده از برگه موسیقی یا تبلچر خواهد شد.

هر نوازنده به پنج دلیل باید آموزش شنوایی را یاد بگیرید:

1-یادگیری شما سریعتر خواهد شد

افرادیکه نواختن از طریق شنوایی را آموخته‌اند، چیزهایی را می‌دانند که دروس سنتی قادر به آموزش آن نیستند، یعنی می‌توانند ملودی‌ها و الگوهای نقطه ای موسیقی را درک کنند. این افراد دانش کاملی از نحوه ارتباط کلیدها و نوت ها با یکدیگر دارند و می‌توانند ساز خودشان را بنوازند. این امر در شروع یادگیری موسیقی یک مزیت است و منجر به پیشرفت سریع آن‌ها می‌شود!

2- هر چقدر بیشتر گوش کنید، آهنگین‌تر می‌نوازید

عناوین و نکات زیادی در زمینه آموزش موسیقی مثل عناصری همچون تغییرات پویایی، هارمونی‌ها، سکوت‌ها و تغییرات تمپو وجود دارد.

این‌ها را فقط با خواندن از روی برگه موسیقی متوجه نمی‌شوید و گوش دادن به آنها و درک هماهنگی آنها با نوت ها هم مفید است.

اغلب نوازنده‌ها به دنبال «نوازندگی طبیعی» هستند که بدون تمرین بی وقفه و رسیدن به کمال در نوازندگی حاصل نخواهد شد! باید برای درک این نکات ظریف به موسیقی گوش داده و نحوه عملکرد ملودی‌ها، کوردها، فواصل و پویایی‌ها در کنار یکدیگر برای تشکیل یک آهنگ را تشخیص داده و بعد این مفاهیم را در اجرا به کار ببرید.

 
 

از مهندسی بافت برای ساخت دریچه های قلب استفاده می شود

از مهندسی بافت برای ساخت دریچه های قلب استفاده می شود

یک تیم تحقیقاتی بذرهایی را با استفاده از ترکیبی از فناوری نانو، چاپ سه بعدی و مهندسی مکانیک تولید کرده اند که می تواند سلول های زنده را رشد داده و ماشین آلات و اندام ها را تولید کند.

یک تیم تحقیقاتی از ترکیبی از فناوری نانو، پرینت سه بعدی و مهندسی بافت دریچه‌های قلب ایجاد کرده‌اند که قادر به رشد سلول‌های زنده و تولید بافت‌ها و اندام‌های عملکردی هستند. در حال حاضر نیاز مبرمی به دریچه های قلب وجود دارد زیرا بیماری های مربوط به دریچه های قلب یکی از شایع ترین علل نارسایی قلبی هستند. تنها در آمریکا سالانه بیش از 90000 نفر نیاز به تعویض دریچه قلب دارند. در این میان، دریچه های قلب مهندسی شده توانسته اند بر برخی از مشکلات مربوط به دریچه های مکانیکی و بیوپروتزی غلبه کنند. اما در حال حاضر استفاده از دریچه‌های مکانیکی که معمولاً فلزی هستند، فرد را مجبور می‌کند تا پایان عمر خود را صرف رقیق‌کننده‌های خون کند و دریچه‌های بیوپروتز که معمولاً از حیوانات بافتی ساخته می‌شوند، عمر محدودی دارند و باید. بعد از 10 تا 20 سال باید تعویض شود.

هر دو نوع دریچه قادر به بزرگ شدن نیستند، به این معنی که نوجوانانی که به کمک نیاز دارند باید چندین بار در طول زندگی خود قلب خود را تعویض کنند. در همین حال، محققان توانسته اند برای اولین بار با استفاده از مواد زیستی مبتنی بر نانوالیاف قوی، انعطاف پذیر و غیر قابل تجزیه، دریچه های قلب مهندسی زیستی تولید کنند. سلول های بنیادی قلب در این آردها رشد می کنند و در انکوباتور قرار می گیرند. سلول ها در یک دوره 15 روزه رشد می کنند و چندین لایه سلول را تشکیل می دهند و به تدریج جایگزین داربست رو به زوال می شوند.

این روش تا زمانی ادامه می یابد که دریچه پس از کاشت در بدن بیمار به طور کامل با بافت های طبیعی بیمار یکپارچه شود. نتایج بالینی کاشت این دریچه ها نشان داده است که عملکرد آنها مشابه دریچه های طبیعی قلب بوده و با همان سرعت و فشار موثر دریچه های تجاری باز و بسته می شوند. اگرچه هنوز راه زیادی تا رسیدن این دریچه ها به بالین وجود دارد، اما محققان بر این باورند که این دریچه های میکرو موتوری می توانند به زودی نارسایی دریچه قلب را حل کنند.

منبع : http://gg.gg/12bobx

https://bit.ly/3SojFc7

https://did.li/GH6YH

شرکت فناوری بن یاخته

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/tamikahayes2/

https://www.pinterest.com/pin/931682241637205723/

https://express.adobe.com/page/JIKt2B2Kb1grT/

https://sites.google.com/view/bonbiotech/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/20/bonbiotech/

https://tamikahayes2.tumblr.com/

https://myspace.com/tamikahayes2

https://disqus.com/by/tamikahayes2/about/

https://www.goodreads.com/user/show/155022580-tamika-hayes

https://en.gravatar.com/tamikahayes2

https://www.ted.com/profiles/37614594

https://www.behance.net/tamikahayes

https://tamikahayes2.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Tamika-Hayes-12

https://issuu.com/tamikahayes2

 

 

پلیمرها و داربست ها

پلیمرها و داربست ها

داربست های مهندسی بافت اغلب از مواد پلیمری زیست تخریب پذیر ساخته می شوند که می توانند به عنوان پلیمرهای طبیعی یا پلیمرهای مصنوعی طبقه بندی شوند. پلیمرهای طبیعی مانند کلاژن، کیتوزان، اسید هیالورونیک، فیبرین، آلژینات و فیبروئین ابریشم دارای مزایایی در تشخیص بیولوژیکی و رفتار فعال زیستی بالقوه هستند. با این حال، اشکالات زیادی در ارتباط با استفاده از پلیمرهای طبیعی وجود دارد، به عنوان مثال، مسائل ایمنی زایی، آلودگی پاتوژن، خواص مکانیکی محدود، زیست تخریب پذیری سریع و عدم سازگاری دسته به دسته. اسید لاکتیک)، PLA. پلی (اسید گلیکولیک)، PGA؛ پلی (?-کاپرولاکتون)، PCL؛ پلی وینیل الکل)؛ پلی (بوتیلن سوکسینات)؛ پلی انیدرید؛ پلی اتیلن اکسید؛ پلی (l-lactide-co-3-caprolactone)، PLCL; پلی (اتیلن اکسید) و غیره با وجود تجزیه پذیری و زیست سازگاری خوب، پلیمرهای مصنوعی گروه های چسبندگی بیولوژیکی ندارند و توانایی تنظیم pH در طول متابولیسم سلولی را ندارند.

ساختار پلیمرها

پلیمرهای مصنوعی همچنین در ترکیب با پلیمرهای طبیعی برای بهبود مشکلات نامطلوب مربوط به آب دوستی، اتصال سلولی و زیست تخریب پذیری استفاده می شوند. علاوه بر این، داربست ها با استفاده از لیگاندهای خاص، مانند مولکول های پروتئین، که به تقویت پاسخ های سلولی کمک می کنند، فعال می شوند.

با استفاده از مواد زیستی مصنوعی و طبیعی، داربست‌های سه‌بعدی مانند نانوالیاف، هیدروژل‌ها و میکروذرات متخلخل به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. این داربست های سه بعدی و بسیار متخلخل برای ایجاد یک محیط محلی فعال پس از کاشت برای بازسازی بافت آسیب دیده یا از دست رفته استفاده می شود. در داربست های سه بعدی، تخلخل ثابت شده است که تعیین کننده مهم مهندسی بافت نسل دوم است و تاکید بیشتری بر نیاز به عروق و نفوذ سلول به منافذ داربست دارد. مطالعات قبلی نشان داده است که رشد و چسبندگی سلول به شدت به اندازه و تراکم منافذ در داربست بستگی دارد که باید با دقت بر اساس پارامترهای خاص بسته به جنس و کاربرد دستکاری شود. یکی از دلایل اصلی اهمیت تخلخل این است که شبکه های سلولی به مسیرهای ترکیبی انتقال مواد مغذی، سیگنال دهی سلولی و تکثیر برای تقلید از ساختار محیط ماتریکس خارج سلولی طبیعی (ECM) متکی هستند. با این حال، تخلخل و در نتیجه نسبت سطح به حجم داربست نباید آنقدر زیاد باشد که مقاومت مکانیکی آن را کاهش دهد. https://t.ly/0sjP

http://s.ecmaps.de/t_Gsd

داربست های سه بعدی برای کاربردهای مهندسی بافت با دو محدودیت اصلی روبرو هستند: داربست ها نباید خیلی متخلخل باشند (به دلیل استحکام مکانیکی به خطر افتاده) و همچنین نباید به طور قابل ملاحظه ای عاری از تخلخل (به دلیل عدم نفوذ سلول) باشند. رگ های خونی و سیگنال ها). این تعادل نشان می دهد که نفوذ بیشتر سلول با تخلخل بیشتر همراه است و تخلخل به طور کلی با مقاومت مکانیکی یک داربست معین نسبت معکوس دارد. این مبادله یکی از مفاهیم اساسی مهندسی بافت به طور کلی است و همیشه باید در هنگام ساخت مواد زیستی در نظر گرفته شود.

منبع :  بن یاخته

 

https://giphy.com/channel/TamikaHayes2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/fdd2709c-82a1-4c4a-a504-c6552a18dccb/Tamika-H

https://www.fanfiction.net/u/15546041/

https://seekingalpha.com/user/57085970/comments

https://www.spreaker.com/user/16703003

https://justpaste.it/8uvu9

https://www.atlasobscura.com/users/tamikahayes2

https://trello.com/u/tamikahayes2

https://www.diigo.com/user/tamikahayes2

https://www.blogtalkradio.com/tamikahayes2

https://gitlab.com/TamikaHayes2

https://www.viki.com/users/tamikahayes2_594/about